Opkald til Get2net problem
Fra : Klavs Frisdahl

Dato : 01-05-02 08:27

Jeg forsøger at etablere forbindelse til Get2Net via 56k flex modem fra min
win 2000 pro computer.

Forbindelsen har fungeret fint ind til jeg blev angrebet af Klez virus for
en uge siden.

Jeg kan ringe til Get2Net og etablere forbindelsen, men jag kan ikke pinge
ip adressen på DNS serveren.

Jeg har renset computeret for virus
Slettet TCP/IP og reinstalleret den
Oprettet en ny opkaldsforbindelse
Reinstalleret IE 5.0 (fra win 2000 cd'en)

men det har ikke hjulpet.

Nogen ideer?

KH Klavs Frisdahl

Fra : Ole & Christina

Dato : 01-05-02 09:36

"Klavs Frisdahl" <frisdahl@rhs.dk> skrev i en meddelelse news:aao5cd$13mu$1@news.net.uni-c.dk i hele seks grupper...
> Jeg forsøger at etablere forbindelse til Get2Net via 56k flex modem fra min
> win 2000 pro computer.
Klaus, dit indlæg hører til i en intern get2net-gruppe eller måske (jeg er ikke helt sikker) news://dk.edb.internet.udbydere. I de
andre fem grupper (netværk, sysadmin, system.ms-windows og internet) er det off topic.
Jeg har sat opfølgning til news://dk.edb.internet.udbydere, men mener dog du skal søge på g2n's hjemmeside eller en intern gruppe
hos dem. Da jeg for laaang tid siden var kunde hos dem, havde de en ret god opsætningsside.

--
mvh Ole S