Gør et brugtkup
Fra : Lars Henrik Jensen, ~

Dato : 01-05-02 07:31

Gør et kup...
Vi har ryddet op og sælger ud af brugt MAC og PC-udstyr. Der er 20 emner med
alt fra EDO-ram til en fotosætter med onlinefremkalder.
Se hele listen på

http://oab-tryk.dk/oabbrugtsalg.html

Sidste frist for bud er 31. maj 2002.

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 01-05-02 08:02

"Lars Henrik Jensen, OAB-Tryk a/s" <lhj@oab-tryk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> alt fra EDO-ram til en fotosætter med onlinefremkalder.

Ok fister.... Måske du nu skulle tage min opfordring til at læse på
www.usenet.dk alvorligt.

Dette er anden gang jeg beder dig om at anvende den korrekte gruppe for dine
salgsannoncer.

Dette hører retteligt til i dk.marked.kommerciel.edb.

Du ignorerer tilsyneladende en tilsvarende henstilling jeg gav som svar på
dit næsten identiske opslag i dk.marked.privat.edb den 30-05-2002 kl 20:00
og som i øvrigt blev sendt i CC til den e-mail adr. du opgav i dette opslag.

Næste gang du fylder grupper med dine uvedkommende opslag ryger der besked
til din ISPs abuse.

Claus

Fra : Mogens

Dato : 01-05-02 08:19

On Wed, 1 May 2002 09:01:49 +0200, "Claus Nygaard-Pedersen"
<cnpXX@ofir.dk> wrote:

>opslag i dk.marked.privat.edb den 30-05-2002 kl 20:00

30-05-2002 ? Mente du ikke 30-04-2002 ?

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 01-05-02 09:39

Mogens skrev:

> 30-05-2002? Mente du ikke 30-04-2002?

Nej, Claus er bare forudseende nok til at vide, at den type spammere
bliver ved med at poste deres reklamer, også i fremtiden.

--
Mvh. Peter

Fra : Mogens

Dato : 01-05-02 08:00

On Wed, 01 May 2002 08:30:54 +0200, "Lars Henrik Jensen, OAB-Tryk a/s"
<lhj@oab-tryk.dk> wrote:

>Gør et kup...

Ikke i denne gruppe.

Vær venlig at slette dit indlæg da køb og salg ikke
hører hjemme i en diskussionsgruppe.
Der er specielle grupper til den slags.

Mvh Mogens