Mht. Spanien.
Fra : JBH

Dato : 30-04-02 18:33

Ja Spanien er et u-land mht. dyrevelfærd. Se også bare på deres
tyrefægtning. Generelt er man i de sydeuropæiske lande ikke ret gode mod
dyr.
Kommer man til asien bliver det helt vildt hvad man kan finde på at gøre ved
dyr. Hvordan mon en levende hund/kat har mens den ristes over en grill ??

Nu er det her en hundenyhedsgruppe, men hvad med steningerne i de arabiske
lande. Her er det mennesker som lider en langsom og grusom død..........

mvh
JBH

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-04-02 21:57

On Tue, 30 Apr 2002 19:32:49 +0200, "JBH" <JBH@12move.dk> wrotd:

> [...]
>lande. Her er det mennesker som lider en langsom og grusom død..........

ja der findes mange syge mennesker , og hvis man piner et andet
menneske eller dyr til døde så har man ikke lov til at vandre frit
omkring efter min mening.I Danmark ville man komme i fængsel så vi
skal være glade for at vi lever i sådan et godt land , selvom vi
brokker os over snart alting , så har vi det godt og vores hunde med !