Microsoft Wireless IntelliMouse Explore ?
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 30-04-02 17:25

Hejsa.

Min gl. mus, en Logitech Cordless MouseMan Wheel, sucks i spil og den er
begyndt at virke slidt, så nu er det altså tid til en udskiftning!

Jeg har tænkt på at købe ovennævnte mus, men først vil jeg lige høre hvad
folk herinde synes om den, gode og dårlige sider.

Jeg skal bruge den i spil som CS, "alm" brug og til en smule
billedebehandling så den skal gerne være hurtig og "præcis".

Jeg glæder mig til at høre Jeres input.

/Kenneth

Fra : Ben Knudsen

Dato : 30-04-02 17:32

kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com writes:
>Jeg har tænkt på at købe ovennævnte mus, men først vil jeg lige høre hvad
>folk herinde synes om den, gode og dårlige sider.

Præcis, men ikke særlig hurtig (pga vægten). Jeg har både den trådløse og
den almindelige på henholdsvis job og hjemme. Jeg er faktisk mest tilfreds
med den almindelige...

Mvh Ben

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 30-04-02 20:06

> [...]
> den almindelige på henholdsvis job og hjemme. Jeg er faktisk mest tilfreds

Okay.

Hvor stor forskel er der (lille -> stor) ?
Er den hurtigere end min gl. (Logitech Cordless MouseMan Wheel) ?

Jeg er jo vandt til en "tung" mus.

/Kenneth

Fra : Ben Knudsen

Dato : 01-05-02 09:11

kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com writes:
>Hvor stor forskel er der (lille -> stor) ?

På trådløs og normal intellimouse? Ret stor, synes jeg. Det er også som om
gummidupperne under den trådløse hængere mere fast i underlagt end på den
almindelige, men det kan pgså være vægten.

>Er den hurtigere end min gl. (Logitech Cordless MouseMan Wheel) ?

Det tør jeg ikke sige - den har jeg ikke prøvet.
Men igen: Den almindelige Intellimouse Explorer er uhyggeligt lækker - og
så koster den jo ikke en bondegård længere.

Mvh Ben

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 01-05-02 10:10

> Men igen: Den almindelige Intellimouse Explorer er uhyggeligt lækker - og
> så koster den jo ikke en bondegård længere.
>
> Mvh Ben

Hmmm, det kunne da godt være man så skulle prøve en mus med hale igen så!
Tak for dine svar.

/Kenneth