Er der nogen der kender dette kabine? Code~
Fra : GeNemesis

Dato : 30-04-02 16:33

Jeg har forsøgt at finde ud af hvor meget dette kabinet larmer (eller
rettere hvor meget psu'en larmer), men synes ikke rigtig jeg kan finde noget
svar.

Er der nogen der kender noget til dette kabinet eller et lignende?

Fra : Leony

Dato : 30-04-02 23:08

"GeNemesis" <piap@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har forsøgt at finde ud af hvor meget dette kabinet larmer (eller
> rettere hvor meget psu'en larmer), men synes ikke rigtig jeg kan finde
noget
> svar.

Der står ikke noget om det på Codegens hjemmeside under deres
strømforsyninger hvilken blæser der er i.
www.shg.dk sælger kabinettet, måske du kunne få noget info hos dem.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Esben

Dato : 30-04-02 23:44

> [...]
noget
> svar.
>
> Er der nogen der kender noget til dette kabinet eller et lignende?

Nu kender jeg ikke lige dette kabinet, men de andre Codegen kabinetter jeg
har haft med at gøre bærer præg af at det er et discountprodukt. Når man
klapper på siden eller ovenpå lyder det som skeletter der har samleje på et
bliktag - i haglvejr. Samlingerne passer ikke helt sammen, og siderne
isolerer ikke særlig godt for den støj der måtte være indeni. Af og til er
der pladsproblemer med cd-rom drev og bundkort, men har man kun 1 eller 2
cd-drev burde det ikke være et problem. Strømforsyningen larmer en smule,
men ikke mere end fx. i et Aopen kabinet.

Skulle jeg bruge x kr. på et kabinet idag ville jeg vælge mellem de tre
nedenstående:
250-400kr: Codegen - billigt
400-700kr: Aopen - solidt og gennemført
Dyrere: Thermaltake/Antec/Chieftec - solidt, gennemført og flot

--
Esben

Fra : Per Kristensen

Dato : 01-05-02 08:04

> [...]
> cd-drev burde det ikke være et problem. Strømforsyningen larmer en smule,
> men ikke mere end fx. i et Aopen kabinet.

Jeg havde også et Codegen kabinet, og måtte tage en pladesaks til hjælp før
end mit motherboard kunne være i den.