Kan ikke downloade Intellipoint software t~
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 30-04-02 16:18

Se emne.
Styresytem Windows ME
Når jeg går ind på siden hvor man kan downloade Intellipoint software, er
punktet --Select your operating system language-- ikke tilgængelig, ligesom
Download Now. Hvordan kan det være?

mvh,
Rasmus B

Fra : Anders H Lund

Dato : 30-04-02 16:28

"Rasmus Bertelsen" <rasmusbertelsen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Når jeg går ind på siden hvor man kan downloade Intellipoint software, er
> punktet --Select your operating system language-- ikke tilgængelig,

Fordi du først skal vælge dit operativ system!

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 30-04-02 18:14

"Anders H Lund" <get2meat@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Rasmus Bertelsen" <rasmusbertelsen@get2net.dk> wrote in message
> ligesom
>
> Fordi du først skal vælge dit operativ system!

Det gjorde jeg også, men punktet var stadig ikke tilgængeligt, greyed out.
Desuden stod der nederst på siden: "Fejl på siden". Har installeret alle
opdateringer.

mvh,
Rasmus B

Fra : Anders H Lund

Dato : 01-05-02 05:45

> [...]
> Desuden stod der nederst på siden: "Fejl på siden". Har installeret alle

Går ud fra du har prøvet igen? For mig ligneder det nemlig en simple "lille"
Internet fejl... hvis man kan kalde det det.

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 01-05-02 08:53

> "Rasmus Bertelsen" <rasmusbertelsen@get2net.dk> wrote in message

> Går ud fra du har prøvet igen? For mig ligneder det nemlig en simple
"lille"
> Internet fejl... hvis man kan kalde det det.

Jeg har prøvet flere gange.

mvh,
Rasmus B

Fra : Nikolaj Berliner Hom~

Dato : 01-05-02 17:10

"Rasmus Bertelsen" <rasmusbertelsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har prøvet flere gange.
>
> mvh,
> Rasmus B

Hej Rasmus

Det virker fint hos mig - Send mig en mail hvis jeg skal sende filen til
dig.

MVH

Nikolaj