ACER bærbar - erfaringer ?
Fra : riwen@ofir.dk

Dato : 01-05-02 00:20

Hejsa

Jeg har nu i lang tid været på udkig efter en bærbar, og sad først på DELL,
så ASUS og nu ACER.

DELL var rimelig dyr, hvilket gjorde jeg gik til ASUS, her kunne jeg dog
ikke få 15" skærm og opløsning
på minimum 1280x1024 til rimelige penge, men det måtte jeg leve med.
Nu er jeg imidlertid faldet over
<http://www.edbpriser.dk/computere/notebook-top10.asp?ID=1464577993> som
opfylder alle mine krav, jeg har blot ingen erfaringer med ACER ?

Er der nogle der har erfaringer med ACER og vil anbefale/fraråde dem vil jeg
gerne høre.

Med venlig hilsen
Ronni
rofe@mailme.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-05-02 00:22

<riwen@ofir.dk> wrote in message news:aan8q7$d3b$1@sunsite.dk...

> Nu er jeg imidlertid faldet over
> <http://www.edbpriser.dk/computere/notebook-top10.asp?ID=1464577993> som
> opfylder alle mine krav, jeg har blot ingen erfaringer med ACER ?

Ja den har jeg også luret af her til aften

Det eneste der mangler er det skide indbyggede Wireless LAN

Fra : [5250] Jens

Dato : 02-05-02 10:39

Bjarke Hansen wrote:

> Det eneste der mangler er det skide indbyggede Wireless LAN

Og hvor mange bærbare er det lige der har indbygget WLAN ?

Fra : Hans

Dato : 01-05-02 00:56

<riwen@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:aan8q7$d3b$1@sunsite.dk...

> Er der nogle der har erfaringer med ACER og vil anbefale/fraråde dem vil
jeg
> gerne høre.

Acer har mig bekendt altid fremstillet fornuftige produkter som kan holde
til lidt af hvert.

mvh
Hans