Camping Cheque
Fra : Hans Jørgen Kaldahl

Dato : 30-04-02 13:28

Er der nogle på gruppen der har erfaringer med Camping Cheque-systemet,
gode - dårlige ?
Er det gode pladser der er med i systemet ?
Kommer der tillægsydelser på hos nogle pladser, eller får man virkelig de
lovede ydelser for en checque ? osv, osv......
med venlig hilsen
Hans Jørgen Kaldahl.

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-02 15:50

Hej Hans Jørgen

Vi benyttede os af CC sidste år i september måned. Selve systemet med CC
fungere uden problemer og den lovede ydelse leveres. Man skal dog være
opmærksom på at stort set alle pladser sænker deres priser i den "tynde"
sæson, hvorfor de pladser der ikke er med i CC også har lave priser. Det
taget i betragtning gør at CC mister sine fordele, da man ved anvendelse af
CC kun har nogle enkelte pladser at vælge imellem.

Alt i alt kan jeg sige at vi havde 21 gode dage i Spanien på en og samme
plads til den beskedne pris af 1700,- dkr. for to personer. Men vil jeg
vælge CC igen? Ja, hvis jeg bliver på en og samme plads. Nej, hvis jeg vil
lidt rundt.

Jens

Fra : Sailor

Dato : 09-05-02 23:01

"Hans Jørgen Kaldahl" skrev d. 30-04-02 13:28 dette indlæg :
> Er der nogle på gruppen der har erfaringer med Camping
Cheque-systemet,
> gode - dårlige ?

Min kone og jeg var tvunget til at holde sen ferie (september i år 2000)
og havde hørt om Camping Cheque så vi bestilte nogle gennem DCU hvor vi
er medlemmer og tog af sted til Holland for at udnytte det gode tilbud
som det jo vitterligt er.
Vi kørte først til en meget fin plads syd for Amsterdam, De Koningshof,
og vi fik der en service der var fuldt ud så fin som de gange hvor vi
har betalt næsten dobbelt så meget for at være på en lignende plads. Der
var alle faciliteter og vi kunne bruge el og bad inkluderet i prisen
(Camping Cheque) så der var ingen problemer af nogen art. Vi tog senere
ned omkring Vliessingen og der var alt også inkluderet i prisen -
pladsen var dog ikke helt så fin som den første men ganske udemærket.
Efter turen til Holland fik vi 2 cheques i overskud og besluttede os for
at bruge dem herhjemme i 2001 (chequene er gyldige i 2 år) - Vi tog til
Bøsøre Strandcamping på Fyn, en vidunderlig TopCamping plads. Her fik vi
simpelthen en superb behandling til trods for at prisen vi havde givet
for en camping cheque ligger væsentligt under den almindelige pris man
normalt betaler på en sådan plads. Det var en herlig oplevelse og
servicen på Bøsøre er helt i top og der skulle ikke betales noget
ekstra. De har nogle comfort pladser med vand- og afløbstilslutning samt
parabolantennetilslutning og hvis vi ville ligge på en af disse pladser
kunne dette lade sig gøre til en merpris på kr. 25,- pr. døgn, nøjagtigt
det samme som pladserne koster ekstra hvis man betaler kontant og normal
pris.
Efter oplevelserne vi har haft med Camping Cheque kan vi varmt anbefale
denne meget billigere løsning udenfor højsæsonen og det er bestemt ikke
sidste gang vi har camperet på den måde.

De bedste campinghilsener
Sailor

http://www.kandu.dk/

Fra : Preben Stenberg Erik~

Dato : 17-05-02 09:39

Hej

Det virker, og der er normalt ingen tillægsydelser.
Pladserne er normalt bedre end gennemsnittet. I Danmark er fx FEDDET
med og det er en god plads.

Se på http://www.campingcheque.com/

Med venlig hilsen
Preben Stenberg Eriksen
pse@mail.dk

Fra : Fam. Kildam

Dato : 28-05-02 22:24

Hej

Vi kan kun tilslutte os Sailor og Prebens gode erfaringer. Vi har lige været
en tur i København i forbindelse med Kr. Himmelfart. 2 voksne og 3 børn. 3
overnatninger med strøn og regningen lød på 60 kr. og 3 CC - og hun så
virkelig ud som om CC er ligeså gode som rede penge.

Vonsild Camping ved Kolding er, i følge dem selv, i øvrigt den eneste
forhandler i DK.

Mvh
Finn