Professionelt Program
Fra : P@ven

Dato : 30-04-02 13:20

Ved ikke om det er den rigtige gruppe jeg spørger i,
men er der nogle som kan anbefale et professionelt program til at
administere sine bruger på sin pc/netværk
jeg tænker på med hensyn til at oprette kontier, med forskellige rettigheder
m.m

På forhånd tak

Paven

Fra : Jørgen Elmer

Dato : 30-04-02 20:52

"P@ven" wrote:

> [...]
> administere sine bruger på sin pc/netværk
> jeg tænker på med hensyn til at oprette kontier, med forskellige rettigheder

Hej. Hvilket netværk / server?
Hvad med microblød's "aktive directory" eller Novell ? De må da siges at være
professionelle.

Elmer