Hvad koster en bådplads?
Fra : Allan Rasmussen

Dato : 30-04-02 08:54

Hej.

Nu er det snart ved at være lige oppe over - at jeg skal ud og
investere i min første båd. Jeg skal faktisk bare lige have det på det
rene med en båd-plads. Inden jeg køber. Hvad koster sådan en? Jeg
havde tænkt mig at den skulle ligge i Svendborg eller omegn. Båden
bliver i størrelsesordenen 18" - 24" fod.. Hvad med prislejet i andre
byer. Hvad gi'r du årligt...

Og så lige en anden ting. Hvordan er de faste udgifter på sådan en
størrelse - her tænker jeg på vedligeholdelse. Vinteropbevaring - op
og i tagning/sætning.
Forsikring, mv.

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Hans Olsen

Dato : 30-04-02 11:31

"Allan Rasmussen" <jawa350@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> havde tænkt mig at den skulle ligge i Svendborg eller omegn. Båden
> bliver i størrelsesordenen 18" - 24" fod.. Hvad med prislejet i andre
Selv Hejsa
Det kunne være et interessant emne at få lidt viden om, jeg ligger i
Kolding, og
føler de flår en, for en plads ved en næsten rådden bro, der er i stykker
flere
steder, - aller længst ude - meget langt at gå, sommer kr. 4600,- vinter
leje 1000,- venteliste gebyr 1000,-en gang - for en båd der er 3,6 meter
bred.
Meget dårlig service fasiliteter - toilet/bad - vil man i frihavnsordningen,
koster
dette yderlig små 200,- man forlanger medlemsskab af en klub 500,- i
indmeldelse og årlig
ca. 200,- hertil skal du båregne 500,- til 800,- for op i isætning.
god arbejdslyst
MVH
og ønsket om en god sommer.
Hans Olsen

Fra : Biker-Man

Dato : 30-04-02 20:28

Hejsa

> Hvad koster sådan en? Jeg
> havde tænkt mig at den skulle ligge i Svendborg eller omegn. Båden
> bliver i størrelsesordenen 18" - 24" fod.. Hvad med prislejet i andre
> byer. Hvad gi'r du årligt...

Priserne i Svendborg er.
Lystbådehavnen og Rantzausauminde
Indskud 574 kr. pr. fod
Leje 94 kr. pr fod årligt
Jeg mener at det er disse priser, kan godt svinge optil 5 kr. pr fod

Vestbroen (Lystbådehavnen), Christiansminde og Vindebyøre
Indskud 339 pr. fod
Leje 79 kr. pr. fod årligt

Det er Svendborg havn der har ovenstående pladser, men jeg tvilvler på at
der er nogen ledige.
Tlf 62210657
Spørg efter Ulla eller kan du helt sikkert godt droppe at få en plads, har
jeg hørt.

Svenborgsund Marina
Leje 3150
eller
Leje 4100
Opbevaring i hal 250 kr. pr. kvadratmeter.
Disse priser er ca. priser, der er ikke noget indskud, for en uge siden
havde de en plads til 3150 kr. 3 yderst.
Det er Nordane shipping der står for udlejning af disse pladser
Tlf. 62222777

Mvh
Thomas

Fra : stidsholt@mac.com

Dato : 30-04-02 21:10

Rudkøbing er langt billigere, kræver intet indskud og der er gratis
vinteropbevaring lige ved havnen - og så vidt jeg ved, er der ledige
pladser. Faciliteter er i top. Ring til havnekontoret og forhør.

Ohøj fra Søren
+++