Grej til hornfisk
Fra : Erbo

Dato : 30-04-02 07:41

Hej Alle sammen

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.
Jeg skal på hornfisketur med båd i weekenden, men hvilke grej skal jeg
bruge?
Jeg tænkte at flod og silde stykker måske ikke er det beste, når der stå
20 - 30 mand på en båd.
Så hvilke blink skal man bruge.
På forhånd tak

MVH
Jens

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 30-04-02 08:03

On Tue, 30 Apr 2002 08:40:59 +0200, "Erbo" <jens_erbo@hotmail.com>
wrote:

>Så hvilke blink skal man bruge.

Lange slanke blink. Jeg fanger dem ofte på 20 grams blink. Det er dog
fra kysten.

Mvh. Brian

--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Per Herholdt Anderse~

Dato : 30-04-02 12:20

hej
Min favorit er en grøn Jensen 15 (eller 10) gram, monteret med en trekrog på
et par cm. snørre. Den går ikke så højt som det tit anbefales, men den går
hvor de gerne vil have det (og så kaster den godt)
Den er ikke så vild i "gangen" så krogen sidder næsten altid godt.

MVH Per

Fra : Michael Schneiders

Dato : 30-04-02 15:08

Jeg fangede 2 hornfisk fra båd med en blå/rød og blank12 g. her i weekenden.

Fra : Teknik Hillerød

Dato : 23-05-02 10:11

Tja !! Et lille blink på 5 til 6 gram ! det gør udslaget med en 5 til 7"
fods, line 0,16 til 0,18 Funni, blinteret med et lille spring ( line stykke
på Ca. 3 CM )

SAD

Fra : EV0L

Dato : 23-05-02 11:06

Jeg selv har et lille Tobis blik blå og sølv... Det giver rigtig godt når
solen skinner, jeg trak 33 hornfisk på bare det ene blink her i pinsen !

God fornøjelse

-e.

Fra : Henric

Dato : 23-05-02 13:13

Det absolut mest effektiva till "hornfisk" är mete med tex flöte eller dobb
och en bit näbbgädda eller sill. Veva in sakta sakta så kommer det
garanterat sitta näbbgädda i varje kast om dom finns där. Men det kanske
inte har i denna tråden att göra? Ursäkta i så fall. Min newsläsare tar bort
en del.
/H