Underlig problem ved læsning fra floppy.
Fra : SA

Dato : 30-04-02 07:19

Hej NG.

Jeg er løbet et i et noget underlig problem, da jeg skulle installere noget
software på mine forældres "nye" maskine. Selve programmet kunne godt
installeres, men da jeg efterfølgende ville kopiere nogle data-filer ind,
hvilket skulle gøres manuelt, ville skidtet ikke. PC'en mente, at der var
fejl på floppydrevet mv.
Jeg kom så langt i min analyse, at det drejer sig om de små filer, mens de
store filer der anvendes ved installationsprogrammet ikke giver nogen
problemer.
Jeg har checket opsætningen i maskinen, og den ser fin ud, dvs. ingen
fejl/mangler/konflikter i device manageren og ingen fejl på harddisken.

Maskinen er en Amitech Duron 700 med 64 MB ram.
OS: Windows Me
Bundkortet ved jeg pt. ikke hvad er for et.
Grafikkortet kender jeg pt. heller ikke.

Jeg mener at have set/hørt om en lignende problem før, men kan ikke lige
erindre hvor/hvornår.

Håber I kan hjælpe.

PS! Har I brug for flere oplysninger, så sig til.

På forhånd tak

SA