Agent - binaer - vil ikke
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 29-04-02 18:06

Jeg kan ikke åbne indlæg i dk.binaer.historie, det kommer i bare
koder, kun et indlæg fra Lars Helbo, åbnede i Photo-Paint, ingen
andre.
Hvad har jeg stillet forkert
Agent 1,9
mvh Ebbe

Fra : K. Thidemann

Dato : 29-04-02 21:58

On Mon, 29 Apr 2002 19:06:03 +0200, Ebbe Hansen
<ebbeh@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Jeg kan ikke åbne indlæg i dk.binaer.historie, det kommer i bare
>koder, kun et indlæg fra Lars Helbo, åbnede i Photo-Paint, ingen
> [...]

Hej Ebbe intet har du gjort forkert.

Se lige Arne Eckmann's hjælp til os Free Agent brugere den 22.3.2002.

........... klip ..........
Jeg har fået en e-mail, der gør opmærksom på,
at ikke alle gruppens deltagere kan se det kort-
udsnit jeg lagde ud i binærgruppen.

Problemet er formentlig, at vedhænget er kodet
efter MIME Base64 standarden, hvor det mest
udbredte format på Usenet siges at være
UUencode.
.................. klip ...........

Mvh
Ketty Thidemann

Fra : K. Thidemann

Dato : 30-04-02 10:12

> [...]

>Jeg kan ikke åbne indlæg i dk.binaer.historie, det kommer i bare
>koder, kun et indlæg fra Lars Helbo, åbnede i Photo-Paint, ingen

Hej Ebbe

Du har vel husket at klikke på knap 3 fra HØJRE,
Launch Binary Attachments.

Her ved mig virker alt som det skal.

Mvh
Ketty Thidemann

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 30-04-02 14:05

On Tue, 30 Apr 2002 09:11:35 GMT, k.thidemann@mail1.stofanet.dk
(K. Thidemann) wrote:

>On Mon, 29 Apr 2002 19:06:03 +0200, Ebbe Hansen
><ebbeh@mail1.stofanet.dk> wrote:

klip

>Du har vel husket at klikke på knap 3 fra HØJRE,
>Launch Binary Attachments.
>
>Her ved mig virker alt som det skal.
>
>Mvh
>Ketty Thidemann

Tak for forsøg på hjælp, nu virker det, det var dog ikke knappen,
der virker ligesom dobb. klik. Jeg ved ikke hvad det var, men
måske afmærkn. af save attachment ?
hilsen Ebbe