Vurdering af grej?
Fra : Niels Ull Harremoës

Dato : 29-04-02 19:29

I forbindelse med deling af en arv, skal vi have vurderet et antal hjul,
gamle (antikke?) splitcane fluestænger, fiskebøger, fluer,
fluebindingsudstyr mv. Da jeg ikke er ekspert, vil jeg ikke begynde at remse
op her - jeg tror jeg skal have en professionel til at kigge på det..

Hvor i Storkøbenhavn kan jeg tage hen og få en fair vurdering? Vi er ikke
ude på at sælge - bare at finde ud af hvad en rimelig pris vil være.

MvH Niels Harremoës

Fra : PAR

Dato : 29-04-02 20:02

Henvend dig til Dansk Grejsamlerklub ved formanden Heinz Gerhard på tlf.:
48476616

PAR

<3ccd90c7$0$49075$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 29-04-02 20:18

"Niels Ull Harremoës" <nielsull@adslhome.dk> wrote in message
<Klip>

> Hvor i Storkøbenhavn kan jeg tage hen og få en fair vurdering? Vi er ikke
> ude på at sælge - bare at finde ud af hvad en rimelig pris vil være.

Hej Niels,

Mon ikke Dansk Grejsamlerklub kan hjælpe jer?
http://hjem.get2net.dk/paaske/dgk/

Mvh.

--
Martin Nystrup Rasmussen
Besøg Danmarks mest aktive forum for lystfiskeri:

Fra : Niels Ull Harremoës

Dato : 29-04-02 21:35

Mange tak - dem kontakter jeg!