Traver med hvidt nummer
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 29-04-02 21:53

Hej
Vi har Impuls, kaldet Pølse, der er en gammel traver på pension. Han har et
hvidt mærke på halsen, hvor der står C 2853, er der nogen der ved hvad
betyder ?

Mange hilsner
Farmor Alice
www.alice-trauelsen.dk

Fra : Line Chr. Prestkværn

Dato : 29-04-02 22:16

Det er hans registreringsnummer... Han er id-merket. Tør jeg gjette på C for
Canada?

Line.

Alice Trauelsen <alice.trauelsen@post.tele.dk> skrev i
meldingsnyheter:3ccdb291$0$78778$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Mette Elsborg

Dato : 30-04-02 07:50

Hej Alice!

Det er hans frysemærke, du kan evt. prøve at ringe til Dansk Travsports
Centalforbund tlf. 39962020 og forhøre dig omkring ham. Hvis det er din egen
burde du have fået hans reg. papirer med da de altid skal følge hesten.
Havde selv en traver engang, hvor der var klausuler omkring salg til udland
osv. osv. og alle disse ting står på hans reg. papirer.
Men prøv at ringe til DTC. og lad os høre hvad du finder ud af.

Hvordan går det med "Følle", har I fundet en amme?

Hestehilsner

Mette

Fra : Alice Trauelsen

Dato : 03-05-02 09:23

Hej
Tak for dit svar vi prøver at ringe til dem. Føllet har fået en ammemor, så
den har det godt.
Mange tak for hjælpen
Farmor Alice