ETAP
Fra : Lene og Lasse

Dato : 29-04-02 20:49

Er der nogen der kender denne hotelkæde i Tyskland, er det okay
hotelværelser hvis man bare skal overnatte..

Der findes en anden kæde, hedder den noget stil med formula 1

mvh
Lars

Fra : Lars h. Jørgensen

Dato : 29-04-02 21:53

Det vil vi også meget gerne vide noget om, skriv venligst, hvis du kender
til dette

Fra : Steinar

Dato : 29-04-02 23:29

Har ikke sett Formula 1 i Tyskland,men de finnes over hele Frankrike.179
franc.

Steinar

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 30-04-02 01:06

Min søn og svigerdatter bruger begge slags hoteller/moteller til overnatning
på vej til sydfrankrig.
Jeg har set billeder taget på værelserne, de ser nydelige ud, og meget ens.
Dobbeltseng + en køje (ekstra bred)på tværs over hovedgærdet af
dobbeltsengen, et lille baderum. Nydelig, der er hvad man skal bruge til en
overnatning, men heller ikke mere.
På Formule 1, mener jeg, at man kan bruge sit visakort, hvis nok til at få
adgang til værelset i tilfælde af at man kommer meget sent.
Der er plads til 2 voksne og 2 børn i rummet.

Se adresserne her: http://www.etaphotel.com/etaphotel/

http://www.hotelformule1.com/formule1/index.html

her kan også reserveres hjemmefra.

Hilsen

Bente Jørgensen

Fra : ole damgaard

Dato : 30-04-02 14:38

> [...]
> hotelværelser hvis man bare skal overnatte..
>
> Der findes en anden kæde, hedder den noget stil med formula 1

Det er fremragende overnatningsmuligheder. Etap og Formule 1 ligner hinanden
som koncept - dog er der toilet og bad på værelset på Etap-hotellerne, og
dermed er de osse lidt dyrere.
Hotellerne er altid placeret i nærheden af de store motorveje ind til
byerne - i de fleste tilfælde med indhegnet parkeringsplads og med port og
kode.
Sidstnævnte kan være en stor fordel. Hvis man er på rejse med en godt fyldt
bil, er det ikke rart at have den stående frit tilgængeligt inde i bykernen.
Det er rigtigt at man kan reservere via nettet - men husk også at betale -
ellers gælder reservationen kun til kl. 20.00.
mvh ole

Fra : Lars h. Jørgensen

Dato : 30-04-02 16:39

Tusind tak for jeres gode svar, lige hvad jeg skulle bruge...

Fra : Lars h. Jørgensen

Dato : 30-04-02 19:09

Kan det passe at det kuner tilladt med 2 v + 1b i tyskland

Fra : ML

Dato : 05-05-02 08:52

Ja det passer. Men man venter bare med at komme til efter kl. 2200, så er
receptionen lukket og ingen kontrol.

Lars.

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-05-02 08:37

"ML" <lars.fredenslund@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det passer. Men man venter bare med at komme til
> efter kl. 2200, så er receptionen lukket og ingen kontrol.

Det er altså svært at se hvem og hvad du svarer til og på!

Læs venligst:
Ved brug af disse gode råd om citat- og svarteknik vil det blive langt
mere overskueligt at læse i og følge en tråd.

"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
"Hvad med Israel?" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-052.htm

Fra : Steen Larsen

Dato : 30-04-02 22:56

- og de er alle med i kæden der hedder ACCOR www.accor.com , hvor man kan
finde gode oplysninger.
mvh
Steen

Fra : Blomcc

Dato : 24-06-02 07:18

"Steen Larsen" skrev d. 30-04-02 22:56 dette indlæg :
> [...]
> og
> betale -
> > >

> Et godt link til div. budget venlige hoteller mv. i Europa er:
http://www.eurapart.com/
God sommer
/Charlotte

http://www.kandu.dk/