>>> Den nye "Visual Studio .net" <<< (C+~
Fra : Nice Guy

Dato : 29-04-02 21:59

Hej

Jeg ved ikke om det her er det rigtige sted at skrive dette indlæg, men jeg
skriver det i håb om at der er en venlig sjæl der har fået den nye "Visual
Studio .net" (til programering i C++) til at virke, for jeg er kørt
fuldstændig fast

Problemet består i at "selve programmet" mangler, der ikke umiddelbart noget
sted at skrive "selve program koden" (i modsætning til "Visual Studio 6.0"
hvor det var muligt).

Måden jeg har installeret på er ved at putte den første cd i, hvor jeg så
bare får vist et vindue hvor "Visual Studio .NET Readme" filen er vist (via
autorun). Her er der 3 knapper "ned gennem" teksten, hvor jeg bliver tilbudt
at installere:

To install Visual Studio Analyzer Server on all operating systems
[En knap hvor på der står: "Install"]

To install full remote debugging on all operating systems
[En knap hvor på der står: "Install Full"]

To install native-only debugging on all operating systems
[En knap hvor på der står: "Install Native]

selvom jeg installere alle de 3 jeg bliver tilbudt, bliver der ikke noget
sted man kan skrive "selve program koden", det er som om at selve programmet
mangler ! (til forskel fra da jeg engang installerede "Visual Studio 6.0"
hvor der fint nok var selve programmet "selve program koden" kunne skrives
i)
Er den nye "Visual Studio .net" ikke et program der kan bruges "alene"
ligesom "Visual Studio 6.0" var ? eller er det bare en "Add-on" til
et-eller-andet ??

Jeg håber at nogen af jer har et bud på hvordan, eller hvad der skal til,
for at få det til at virke, for jeg syntes at have prøvet alt jeg kan komme
i tanke om, uden held desværre

På forhånd mange tak for hjælpen

Nice Guy

Fra : Flare

Dato : 29-04-02 23:00

Det er nok ikke det rigtige sted at spørge om hjælp til en pritat kopi...
FUT: alt.dk.warez

--
Flare
-----------------------------------

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-04-02 06:09

Flare skrev:

>Det er nok ikke det rigtige sted at spørge om hjælp til en pritat kopi...

Der er ikke hidtil skelnet mellem hvad slags kopi folk har. Der
er faktisk aldrig blevet spurgt om det. Men hvis 'problemet' er
beskrevet på side 3 i maualen, kan det da godt ske at folk er
tilbageholdende med at svare. Under alle omstændigheder kan du
bare blande dig udenom.

>FUT: alt.dk.warez

Det er meget uheldigt at du skriver et FUT uden at lave det.

--
Bertel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-04-02 06:09

Fra : Flare

Dato : 30-04-02 11:30

Jeg undskylder min fejl FUT' ning, men det er da tydeligt at manden ikke har
betalt de mange tusinder kroner for .NET når man siger sådan her:

>Er den nye "Visual Studio .net" ikke et program der kan bruges "alene"
>ligesom "Visual Studio 6.0" var ? eller er det bare en "Add-on" til
>et-eller-andet ??

Ikke for at være hellig (for det er jeg ikke). Syntes bare ikke lige det
hørte til i denne gruppe.

--
Flare

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-04-02 21:15

Flare skrev:

>Ikke for at være hellig (for det er jeg ikke). Syntes bare ikke lige det
>hørte til i denne gruppe.

Jeg vil da græde tørre tårer hvis han ingen hjælp får, men jeg
synes ikke at der er nogen grund til at afvise ham. Hvor mange
andre har du tjekket op på om de (vi) har betalt for vores
programmer?

--
Bertel