Cisco 6xx management cable.. HVOR?!
Fra : Japster

Dato : 29-04-02 23:03

Hej NG!

Jeg er i den uheldige situation at jeg har kommet til at slette/ændre
passwordet på min Cisco 677 router (doh! ja) Jeg kan ikke huske præcis hvad
jeg gjorde, men jeg prøve at tage password-beskyttelse af den fra....

Nå, nu har jeg jo læst lidt om hvordan man får det password igen, men jeg
skal bruge et Management Cable... og hvor finder jeg det? kan finde det på
en masse amerikanske sider, men de sender ikke abroad!

Nogen der kan hjælpe?

-Japster

Fra : Henrik Walther

Dato : 29-04-02 23:12

On Tue, 30 Apr 2002 00:03:16 +0200, "Japster"
<dsl55115@vip.cybercity.dk> wrote:

>Nå, nu har jeg jo læst lidt om hvordan man får det password igen, men jeg
>skal bruge et Management Cable... og hvor finder jeg det? kan finde det på
>en masse amerikanske sider, men de sender ikke abroad!

Management kablet er et blåt serial kabel der bør have fulgt med i
boksen da du fik den tilsendt. Jeg kan se du er CC kunde ligesom jeg
selv, ofte ligger de ikke det omtalte kabel med i kassen (hvorfor ved
jeg ikke) og derfor kan man blive nødt til at kontakte dem for at få
dem til at sende det efterfølgende.

--
Henrik Walther

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 29-04-02 23:36

Henrik Walther <spam@winjunkie.dk> wrote in

> [...]
> selv, ofte ligger de ikke det omtalte kabel med i kassen (hvorfor ved
> jeg ikke) og derfor kan man blive nødt til at kontakte dem for at få

Kablet følger ikke som standard med fra Cisco.

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : Henrik Walther

Dato : 30-04-02 08:42

On Mon, 29 Apr 2002 22:35:52 +0000 (UTC), "Simon H. Pedersen"
<simon@SPAMNEJTAKemail.dk> wrote:

>Kablet følger ikke som standard med fra Cisco.

Hmm har det gjort det? I sin tid da jeg fik routeren tilsendt lå
kablet med i kassen som standard.

--
Henrik Walther

Fra : Jakob Wolffhechel

Dato : 30-04-02 08:44

"Henrik Walther" <spam@winjunkie.dk> wrote in message

> Hmm har det gjort det? I sin tid da jeg fik routeren tilsendt lå
> kablet med i kassen som standard.

ja

/j

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 30-04-02 17:22

Henrik Walther <spam@winjunkie.dk> wrote in

> Hmm har det gjort det? I sin tid da jeg fik routeren tilsendt lå
> kablet med i kassen som standard.

Du svarer vist selv på dit spørgsmål.

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : Henrik Walther

Dato : 30-04-02 17:40

On Tue, 30 Apr 2002 16:21:33 +0000 (UTC), "Simon H. Pedersen"

>Du svarer vist selv på dit spørgsmål.

Øhh nej jeg gætter, det kunne tænkes I havde foretaget en såkaldt fejl

--
Henrik Walther