pcen genstarter
Fra : Henrik Hoeg

Dato : 29-04-02 19:29

Hej ng jeg har et problem med min pc nogen gange jeg går ind i et spil hvor
den skal vise en 3d-verden genstarter den øjeblikeligt men hvis jeg skal ind
et strategi spil hvor man ser det hele ovenfra så genstarter den ikke og
nogen dage gentarter den heller ikke i de spil med 3d-verden det højest
besynderligt og jeg håber nogen kan hjælpe mig det er ret drilagtigt
Jeg tror ikke det er temperaturen på grafikkortet da det ikke er altid

Mine systemoplysninger

1600 mhz.
256 mb ram
Grafikkort geforce 2 ti 64 mb ram

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 29-04-02 18:58

"Henrik Hoeg" <hoeg@post8.tele.dk> skrev:
> Hej ng jeg har et problem med min pc nogen gange jeg
> går ind i et spil hvor den skal vise en 3d-verden... [snip]

Bruger du Windows XP?

Kontrolpanel -> System -> Avanceret -> Indstillinger for
start og genoprettelse -> Fjern flueben i Genstart Auto...

/Mikael

Fra : Henning

Dato : 29-04-02 19:53

On Mon, 29 Apr 2002 20:29:21 +0200, "Henrik Hoeg" <hoeg@post8.tele.dk>
wrote:

> [...]
>besynderligt og jeg håber nogen kan hjælpe mig det er ret drilagtigt
>Jeg tror ikke det er temperaturen på grafikkortet da det ikke er altid

Hvilken strømforsyning? Det lyder som om, at grafikkortet kan spise
mere strøm, end strømforsyningen kan levere.
Din PSU bør være minimum 300 watt.

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Anders H Lund