stofanets DNS-service
Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 04-02-01 23:45

Det begynder at blive en hel vane med de her postinger.
Men det ser tilsyneladende ud til at stofanets sekundære navneserver er
defekt. Ihverttilfælde kan min adresse, ca. hveranden gang, ikke slåes op i
stofanets DNS-server.

Jeg skriver server i en-tal, da ns1.stofanet.dk tilsyneladende godt vil
kendes ved min ip-adresse, mens ns2.stofanet.dk ikke vil.

[boll@gandalf ~]$ host pc224057.stofanet.dk ns1.stofanet.dk
pc224057.stofanet.dk A 212.10.168.57
[boll@gandalf ~]$ host pc224057.stofanet.dk ns2.stofanet.dk
pc224057.stofanet.dk does not exist at ns2.stofanet.dk (Authoritative
answer)
[boll@gandalf ~]$

Jeg har prøvet at skrive til stofanets support, men hvis den har bare
omtrentligt de samme rettigheder som den tilsvarende hos
tdc/tdk/zillion/opasia, er der ikke en skrædders chance i helvede for at de
har adgang til at rette slige problemer, og det er jo sådan set ikke deres
fejl.
Måske man kunne være heldig at der var en herinde fra Telia-stofa med
tilstrækkelig adgang til at udbedre fejlen, eller til at forklare mig at jeg
tager fejl og hvorfor jeg blot endnu engang opfører mig enormt kundeagtigt.

--
Søren O.

Fra : Simon Skals

Dato : 05-02-01 00:05

It seems Søren Boll Overgaard wrote:
> [...]
>tager fejl og hvorfor jeg blot endnu engang opfører mig enormt kundeagtigt.

Du har ret i, at det ser galt ud. Evt. kunne du skrive til
hostmaster(at)adm.stofa.dk som er den adresse, der fremgår af SOA-recorden
for stofanet.dk.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 05-02-01 00:36

On Sun, 4 Feb 2001 23:04:44 +0000 (UTC), Simon Skals wrote:

>Du har ret i, at det ser galt ud. Evt. kunne du skrive til
>hostmaster(at)adm.stofa.dk som er den adresse, der fremgår af SOA-recorden
>for stofanet.dk.

Ja naturligvis, det er jo ligefrem derfor adressen er der.
Tak for hjælpen.

--
Søren O.

Nu extra kundeagtig

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 05-02-01 21:43

luser@inet.tele.fw1.dk (Søren Boll Overgaard) writes:
> Ja naturligvis, det er jo ligefrem derfor adressen er der.
> Tak for hjælpen.

De plejer endda at svare og udbedre fejlen.

> Nu extra kundeagtig

På den fede måde.
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"