Tiscali mail nede?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-04-02 15:49

Har i samme opfattelse?

Fra : Michael Legart - Tis~

Dato : 29-04-02 17:05

On Mon, 29 Apr 2002 16:49:16 +0200, Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:
> Har i samme opfattelse?

Både smtp.tiscali.dk og pop3.tiscali.dk svarer da fint?

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Michael Legart, System Developer - Tiscali A/S

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-04-02 17:20

"Michael Legart - Tiscali A/S" <mlegart@dk.tiscali.com> wrote in message

> Både smtp.tiscali.dk og pop3.tiscali.dk svarer da fint?

Ikke ud over, at man ikke har kunnet hente mail fra mail.tiscali.dk med
alians *.indbakke.dk og *spamfilter.dk i over en time

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-04-02 17:54

> Ikke ud over, at man ikke har kunnet hente mail fra mail.tiscali.dk med
> alians *.indbakke.dk og *spamfilter.dk i over en time

og helt ærligt... Webmail kan man logge ind på. Men der er ingen mails i
boxsen... Har prøvet at sende et par testmails også.. De er ikke dukket op
efter 20 minutter....

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-04-02 17:56

> og helt ærligt... Webmail kan man logge ind på. Men der er ingen mails i
> boxsen... Har prøvet at sende et par testmails også.. De er ikke dukket op
> efter 20 minutter....

Men en mail SENDT fra webmail, kommer frem omgående til mit domain email hos
Azero

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-04-02 18:07

"Michael Legart - Tiscali A/S" <mlegart@dk.tiscali.com> wrote in message

> Både smtp.tiscali.dk og pop3.tiscali.dk svarer da fint?

Det virker på *.indbakke.dk hvis jeg indsætter "mailgw1.worldonline.dk" så
henter den

Men hvis jeg sætter det til *.spamfilter.dk så bliver den ved med at sige
forkert kodeord. Selvom jeg kan logge ind på webmail(men ikke modtage post)

Men selvfølgelig skal du kommer med en eller anden latterlig svar om, at det
virker. Selvom jeres mailservere altså har et par småproblemer engang
imellem.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-04-02 18:09

> Men hvis jeg sætter det til *.spamfilter.dk så bliver den ved med at sige
> forkert kodeord. Selvom jeg kan logge ind på webmail(men ikke modtage
post)

Nårr,, det er løst... Var logget ind på webmail, så gad den ikke godkende
mig på serveren... Men nu henter den da de testmails jeg har sendt.. Men tag
lige og se på mail.tiscali.dk den server kan jeg altså ikke hente fra.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 29-04-02 18:53

Mon, 29 Apr 2002 19:07:20 +0200, skrev Bjarke Hansen, på 20 linier, i
> [...]

>virker. Selvom jeres mailservere altså har et par småproblemer engang

I formiddags kunne jeg hente mail, nu vil den ikke på mail.image.dk
Det er konen der bruger dem og hun er lidt muggen over ikke og kunne
hente mail.

Karsten
http://www.jyde.cc/
Der da får sin post igennem

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 29-04-02 20:18

Karsten Andersen <karsten@jyde.dk> writes:

>I formiddags kunne jeg hente mail, nu vil den ikke på mail.image.dk
>Det er konen der bruger dem og hun er lidt muggen over ikke og kunne
>hente mail.

mail.tiscali.dk virker. mail.image.dk burde også virke, men den er
vist blevet offer for nogle lidt høje TTL-værdier. Eller på dansk:
hvis den ikke virker nu, så virker den i hvert fald i morgen.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Michael Legart - Tis~

Dato : 29-04-02 19:43

On Mon, 29 Apr 2002 19:07:20 +0200, Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:
> Men selvfølgelig skal du kommer med en eller anden latterlig svar om, at det
> virker. Selvom jeres mailservere altså har et par småproblemer engang
> imellem.

Når folk taler pænt til mig hjælper jeg gerne, når de ikke gør
hjælper jeg ikke.

Jeg vil anbefale dig at kontakte supporten.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 29-04-02 20:57

http://zulu.tv2.dk/?type_id=1165

--
Mvh HAA.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-04-02 21:03

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message

> http://zulu.tv2.dk/?type_id=1165

Haha

Jeg har hermed stemt på find

Fra : Simon

Dato : 15-05-02 19:35

Michael Legart - Tiscali A/S <mlegart@dk.tiscali.com> wrote in message news:<slrnacr512.43c.mlegart@charon.tiscali.dk>...

> Når folk taler pænt til mig hjælper jeg gerne, når de ikke gør
> hjælper jeg ikke.

Det lyder godt, da jeg godt kunne bruge lidt hjælp!

Jeg har nu måttet undvære min @sporty.dk (Tiscali)e-mail siden d. 29.
april, da de ved en fejl har opsagt mit abonnement, idet en anden
kunde med et kundenr. der ligner mit ville opsige sit abb. -men ak!
-Tiscali tastede forkert, og det var så mit abb. der blev opsagt!

Jeg har lige siden den dag forsøgt at få Tiscali til at oprette mig
igen, så jeg kan bruge min e-mail igen.

Jeg har adskillige gange været i kontakt med deres support, og de har
hver gang givet mig nye frister for, hvornår de havde det lille
problem klaret.

Her er en oversigt over de frister de har givet mig...

Fredag d. 3. -> "Kan ikke blive før mandag.. Der har vi en
opsamlingsrunde"
Onsdag d. 8. -> "Gætter på inden 48 timer..."
Tirsdag d.14. -> "Kan ikke blive før i næste uge, da ham der skal
fikse det, ikke er der før"

Derfor spørger jeg nu pænt den kære Michael Legart... Kan du hjælpe
mig så jeg snart kan få mine stærkt savnede E-mails igen???

Mvh. Simon S.

PS. Ja, jeg spurgte Tiscali-supporteren, om det kunne være rigtigt, at
der kun var en mand i firmaet, der kunne afhjælpe problemet, og svaret
var: Ja

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 29-04-02 22:48

Michael Legart - Tiscali A/S <mlegart@dk.tiscali.com> writes:

> Både smtp.tiscali.dk og pop3.tiscali.dk svarer da fint?

Ja, det er fint.

% telnet mail.tiscali.dk pop3
Trying 212.54.64.159...
Connected to cpmail.tiscali.dk.
Escape character is '^]'.
+OK POP3 server ready (6.0.040) <17961C0A77DC77E7D4DF33D3B31EE6838F1F5E7E@cpmail.dk.tiscali.com>
USER lbr
+OK Password required
PASS joshua123
[nogle sekunders pause]
-ERR invalid user or password

Det virkede for mig i formiddags.

(Jeg skrev til support i eftermiddags, men de svarer jo nok først onsdag).
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : Martin Liversage

Dato : 30-04-02 10:03

"Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> wrote in message

> Ja, det er fint.
>
> % telnet mail.tiscali.dk pop3
> Trying 212.54.64.159...
> Connected to cpmail.tiscali.dk.
> Escape character is '^]'.
> +OK POP3 server ready (6.0.040)
<17961C0A77DC77E7D4DF33D3B31EE6838F1F5E7E@cpmail.dk.tiscali.com>
> USER lbr
> +OK Password required
> PASS joshua123
> [nogle sekunders pause]
> -ERR invalid user or password

Præcis samme problem her. Endvidere så findes mailbox.tiscali.dk ikke
længere hvorfra jeg elleres kan administrere mit LANmail. Og
webmail.tiscali.dk kræver nu et user@domain i stedet for blot mbx#####, og
påstår samtidig at mit domæne ikke findes. Og opkald til support resulterer
i optaget mens opkald til driftstatus-telefonsvarer ikke svarer. Jeg håber
at de arbejder på sagen hos Tiscali, men det kunne være rart med en eller
anden form for feedback, fx på deres driftsside som stadig er tilgængelig
(jeg kan ikke tilgå deres nyhedsgrupper fra hvor jeg er lige nu). Hører I
mig Tiscali? Hallo! Hallo?

--
Martin

Fra : Stine

Dato : 30-04-02 22:49

"Michael Legart - Tiscali A/S" <mlegart@dk.tiscali.com> skrev i en
meddelelse news:slrnacqrpd.43c.mlegart@charon.tiscali.dk...

> Både smtp.tiscali.dk og pop3.tiscali.dk svarer da fint?

Jeg har talt med Tiscali - godt nok teknisk afdeling og ikke supporten - de
siger, at der er opstået problemer i forbindelse med det nye system. Når nu
du arbejder der, og rent faktisk svarer på indlæg, var det så ikke en idé om
du bare melder klart ud, så folk ligesom ved, at det ikke er hos dem,
problemet ligger?

/Stine

Fra : Kim Schulz

Dato : 29-04-02 19:31

On Mon, 29 Apr 2002 16:49:16 +0200
"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:
> Har i samme opfattelse?

jeg kan slet ikke logge ind mere og det kan resten af brugerne på mit
domæne heller ikke mere.
Er password eller brugernavn blevet ændret eller noget?

normalt plejer jeg at logge ind med et brugernavn ala ast-000X men dette
virker ikke mere - heller ikke på webmail.worldonline.dk

--
Kim Schulz - Freelance Development | Rich bachelors should be
www.schulz.dk - En nørds bekendelser | heavily taxed. It is not fair

Fra : Henrik Schack Jensen

Dato : 29-04-02 22:12

Tiscali har været så venlige at ændre ihvertfald alle mailhotelkunders
brugernavne (uden at fortælle det først)
Jeg skal f.eks for mit vedkommende logge på med min fulde emailadresse
(henrik@schack.dk) i stedet for mit vanlige mbxxxxx

/Henrik Schack

Fra : Martin Rasmussen

Dato : 29-04-02 22:23

"Henrik Schack Jensen" <henrik@schack.dk> skrev i en meddelelse
>(uden at fortælle det først)

Du er blevet varslet via mail 28/2, så det passer ikke helt.

Martin Rasmussen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 01-05-02 16:33

Hej Henrik Schack Jensen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> [...]
> mailhotelkunders brugernavne (uden at fortælle det først)
> Jeg skal f.eks for mit vedkommende logge på med min fulde

Som Martin siger, har du modtaget et mail 28. februar om det. Og
skulle nogen have slettet informationsmailen uden at læse den, ligger
de gamle sider der såmænd stadig:
<http://www.worldonline.dk/systemskift_faq.html#domain>

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Karsten Andersen

Dato : 02-05-02 06:38

Wed, 01 May 2002 17:33:20 +0200, skrev Rudi Stegen, på 15 linier, i
<Xns9201B295EBB78RudiStegen@212.54.64.135>, :

>Som Martin siger, har du modtaget et mail 28. februar om det. Og
>skulle nogen have slettet informationsmailen uden at læse den, ligger
> [...]

Har jeg ikke fået
Og det hjælper jo heller ikke, (Og tilsætte @tiscali.dk)
Og skrive til Tiscali hjælper jo intet, jeg har stadigt ikke hørt fra
dem i [Sag: 00019625]
det har nu stået på i flere måneder.

Så jeg regner heller ikke med, det bliver løst på denne side af
sommerferien.

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 02-05-02 08:03

Karsten Andersen <karsten@jyde.dk> writes:
> Wed, 01 May 2002 17:33:20 +0200, skrev Rudi Stegen, på 15 linier, i
> [...]

Det er altid rart at læse i Computerworld at det er kunden der er
idiot, fordi vi ikke læser mail eller ikke kan finde ud af at
omkonfigurere vores software.

Den eneste mail jeg har fået var en mail fra sidste torsdag, hvor jeg
fik et nyt kundenummer, og Tiscali i øvrigt proklamerede at de nu var
færdige med at skifte til det nye system. Det er så skægt at min mail
først gik i spunk omkring mandag middag.
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-05-02 23:16

On Thu, 02 May 2002 07:37:56 +0200, Karsten Andersen <karsten@jyde.dk>
wrote:

>Og skrive til Tiscali hjælper jo intet, jeg har stadigt ikke hørt fra
>dem i [Sag: 00019625]
>det har nu stået på i flere måneder.

Og du har ikke rykket for svar i de flere måneder?
Hvis der virkelig er gået flere måneder uden de har regeret, så ville
jeg rykke dagligt.

--
news.milli.dk er nu åben for RO på tcp120,
det vil snart blive muligt at poste

Fra : Karsten Andersen

Dato : 04-05-02 05:29

Sat, 04 May 2002 00:15:46 +0200, skrev Ivar Madsen, på 15 linier, i
<1u26dustrl94aqpvonrummo26mkqs9q8rl@4ax.com>, :

>Og du har ikke rykket for svar i de flere måneder?
>Hvis der virkelig er gået flere måneder uden de har regeret, så ville
>jeg rykke dagligt.

Det ender nok med jeg snart sender en davlig rykker..

Jo jeg har rykket for svar 10 gange nu...til kundeservice
+ de 3 jeg skrev til xxx@dk.tiscali.com
xxx vil jeg ikke oplyse her...

Det eneste jeg modtager er deres Autosvar

>->Tak for din mail til Tiscali Kundeservice Bredbånd. Vi vender tilbage hurtigst muligt.
>->
>->Venlig hilsen
>->
>->Kundeservice Bredbånd - Tiscali A/S
>->Peter Bangs Vej 26, 2000 Frederiksberg, Denmark
>->Tlf. 3814 7020 - Fax 3814 7404

Om hvorfor jeg får fra kundeservice bredbånd må guderne vide

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Razz

Dato : 30-04-02 08:54

Sig mig oplever folk stadig at der ikke kommer mails frem til de respektive
mail kontoer?

/razz

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 30-04-02 20:16

Hej

"Razz" <razz@holmus.dk> wrote:

>Sig mig oplever folk stadig at der ikke kommer mails frem til de respektive
>mail kontoer?

Ja ! - det er pt. mail roderi hos Tiscali - Henter man på
mail.tiscali.dk får man noget post, henter man på mail.image.dk får man
noget andet osv. - Jeg benytter ikke navne, men IP numre, og dem skifter
de pt. flere gange om dagen, 212.54.64.154 har fungeret perfekt i
'årevis', nu fungerer dem pludselig ikke, men skal tilsyneladende være
..159 istedet, og sådan har det skiftet de sidste par dage.

En skrev om support - Glem det, jeg mailede sidste Onsdag for bla. at
spørge hvor viderstillingsfunktionerne var blevet af i forbindelse med
deres overgang til det nye system, ligeledes savner jeg siden til
konvertering af abonnementer, men noget svar ? - Nej nej, ikke endnu ! -
Nå, der er jo også kun gået en uge, så man kan vel ikke forvente
urimeligheder.

Men det blir vel bedre nu hvor de får råd til at ansætte nogle flere
supportere, og det må der jo blive med flere hundrede procent
prisstigninger på visse abb. typer.

Vi må endnu engang konstatere at Tiscali ikke længere er hvad det engang
var

--
M.v.h. Ole®

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 02-05-02 14:54

Ole Rasmussen <dont_reply@nospam.dk> writes:

> [...]
>'årevis', nu fungerer dem pludselig ikke, men skal tilsyneladende være
>.159 istedet, og sådan har det skiftet de sidste par dage.

IP-adresserne skifter en del - og gør det sikkert også i fremtiden.
Undlad at bruge dem - det giver kun ekstra grå hår.

mail.tiscali.dk er et hit.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Kim Schulz

Dato : 01-05-02 17:04

On Wed, 01 May 2002 17:33:20 +0200
Rudi Stegen <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote:

> Som Martin siger, har du modtaget et mail 28. februar om det. Og
> skulle nogen have slettet informationsmailen uden at læse den, ligger
> [...]

tjaa hvad så med ftp adgang til domænerne?

citat fra siden:
Q: Hvad sker der med dom-logins?
A: dom-logins vil blive overflyttet som domXXXXX@domæne (som mailbox),
og der oprettes en domXXXXX@tiscali.dk Tiscali Net konto for dialup.

jeg plejer at bruge en domXXXXXX til at logge ind så jeg testede:

[kim@lifesuckz kim]$ ncftp -udom044XX@schulz.dk www.schulz.dk
NcFTP 3.1.1 (Dec 23, 2001) by Mike Gleason (ncftp@ncftp.com).
Connecting to 212.54.64.174...
ProFTPD
1.2.4 Server (Tiscali DK) [192.168.8.61]
Logging in...
Password
requested by 212.54.64.XXX for user "dom044XX@schulz.dk".

Password required for dom04456@schulz.dk.

Password: ********
Login incorrect.
Could not open host www.schulz.dk: username and/or password was not
accepted for login.

ncftp>

og ja det rette password blev benyttet! (diverse ting er tilføjet XXX
for sikkerhed)

hvad er der galt her så?

--
Kim Schulz - Freelance Development | Hey, wait a minute!! I want a
www.schulz.dk - En nørds bekendelser | divorce!! ... you're not Clint

Fra : Kim Schulz

Dato : 02-05-02 08:13

[snip]
> [...]
> færdige med at skifte til det nye system. Det er så skægt at min mail
> først gik i spunk omkring mandag middag.

helt enig. Den omtalte mail fra den 28. er aldrig kommet i min mailbox
(alt fra tiscali bliver filtreret over i en markeret mailbox), til
gengæld fik jeg den mail i torsdags med kundenumret 5 gange selv samt
alle der havde mailkontoer på min lanmail fik den 1-3 gange (personer
som intet har at bruge mit kundenummer til).
Jeg må sige at de ikke har klaret denne overgang ret godt indtil vidre.
hvor finder man det der eCare admin sjov de snakker om? hvor opretter
man nye mail kontoer på end lanmail konto?

--
Kim Schulz - Freelance Development | Military intelligence is a
www.schulz.dk - En nørds bekendelser | contradiction in terms. --

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 02-05-02 09:59

Den Thu, 2 May 2002 09:12:42 +0200 skrev Kim Schulz
<kim@schulz.dk> :

>Den omtalte mail fra den 28. er aldrig kommet i min mailbox

Jeg formoder der er schulz.dk domænet du taler om.

Den har ramt din konto ast-0003 mindst 2 gange og din konto
mbx8848 en gang, samt kontoen ast-0001 en gang.
Formodentlig 28. februar eller 1. marts og afsendt fra "Tiscali
A/S <biz.support@tiscali.dk>" med subject "Tiscali A/S - Varsling
af nye produkter - 28. febuar 2002"

http://funktioner.tiscali.dk/ -> Hosting -> Kundeoplysninger

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Hans Pedersen

Dato : 02-05-02 10:59

On Thu, 02 May 2002 10:58:56 +0200, Morten Kjaer Nielsen
<mortens.usenet.spamtrap.fra.15112000@gummiand.dk> wrote:

>"Tiscali A/S - Varsling
>af nye produkter - 28. febuar 2002"

Den mail har jeg fået... En ordentlig bamse på maaange linier, og hvor
denne essentielle information om ændring af mail-konf. er gemt inde
midt i det hele.

Men det er desværre ikke en enkeltstående tilfælde af katastrofal
kundeservice fra Tiscali...

--
Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 02-05-02 21:28

Hej

wrote:
>http://funktioner.tiscali.dk/ -> Hosting -> Kundeoplysninger

Kunne du også løfte sløret for hvor man finder den side hvorpå man kan
ændre/tilføje/fjerne viderestilling af email, sms osv. ? Og når vi nu er
igang, også side hvor man kan ændre abonnentstatus til anden type ?

Disse 2 ting ser ud til at være forvundet som dug for solen i
forbindelse med overgang til det nye system. Et logisk sted ville jo
være "service & Tjenester" men næe, og et kig på sitemap giver ikke
noget logisk, lige som et mail til kundeservice/support med samme
spørgsmål for mere end een ugen siden ikke har givet noget svar.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 02-05-02 22:38

Ole Rasmussen <dont_reply@nospam.dk> wrote Thu, 02 May 2002 22:28:01
+0200 :

>Kunne du også løfte sløret for hvor man finder den side hvorpå man kan
>ændre/tilføje/fjerne viderestilling af email, sms osv. ?

Det er ikke det rette forum, benyt de interne grupper eller kontakt
supporten direkte.

en tilføje ske via den der eCare ting, forward etc. i Webmail.

>Og når vi nu er
>igang, også side hvor man kan ændre abonnentstatus til anden type ?

Kan man ikke mere.

>noget logisk, lige som et mail til kundeservice/support med samme
>spørgsmål for mere end een ugen siden ikke har givet noget svar.

Der er nok voldsomt travlt.

--
- Ny på usenet ? start eventuelt på http://www.usenet.dk/
- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 04-05-02 21:58

Hej

Morten Kjaer Nielsen <spamtrap.fra.04082001@gummiand.dk> wrote:

> forward etc.rettes i Webmail.

Tak for svar ! - det virkede, men, hvad med ens ekstrapostkasser ?,
f.eks. "underdomainerne" som: dk2net.dk, e-box.dk osv. de kan så vidt
jeg kan se ikke tilgåes via webmail ? - hvordan retter man i dem ?

--
M.v.h. Ole®

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 05-05-02 00:42

Ole Rasmussen <dont_reply@nospam.dk> wrote Sat, 04 May 2002 22:57:57
+0200 :

>de kan så vidt
>jeg kan se ikke tilgåes via webmail ?

Jov, jeg har lige prøvet med en af mine, virker fint.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 02-05-02 23:34

Thu, 02 May 2002 10:58:56 +0200, skrev Morten Kjaer Nielsen, på 24
linier, i <ogq1dusmatur4vuphgdfq6ekfjs63afvb1@4ax.com>, :

>Jeg formoder der er schulz.dk domænet du taler om.

Hvadså med alle dem der ikke har Domæne?

Hvornår skulle vi så have fået besked?

Konen's Free konto vil ikke akceptere login/pass mere
heller ikke med @tiscali.dk efter bruger navn...

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 04-05-02 10:14

In <oif3du4hrccscmhibn6dn238g9s9c6lghg@4ax.com> Karsten Andersen <karsten@jyde.dk> writes:

> [...]

>Hvadså med alle dem der ikke har Domæne?

>Hvornår skulle vi så have fået besked?

>Konen's Free konto vil ikke akceptere login/pass mere

Det samme skete for min. Det skyldtes at der i mit password optraadte
tegnet "&". Det nye system accepterer ikke saa mange special tegn.

/Martin

Fra : Kim Schulz

Dato : 02-05-02 11:08

[snip]
> Jeg formoder der er schulz.dk domænet du taler om.

ja bl.a.

> Den har ramt din konto ast-0003 mindst 2 gange og din konto
> mbx8848 en gang, samt kontoen ast-0001 en gang.

ast-0001 har fået den (talte lige med ham nu her), men jeg har ikke
modtaget den.

> Formodentlig 28. februar eller 1. marts og afsendt fra "Tiscali
> A/S <biz.support@tiscali.dk>" med subject "Tiscali A/S - Varsling
> af nye produkter - 28. febuar 2002"

jeg har set hjemmesiden, men ikke mailen.

> http://funktioner.tiscali.dk/ -> Hosting -> Kundeoplysninger

takker

--
Kim Schulz - Freelance Development | Many people are unenthusiastic
www.schulz.dk - En nørds bekendelser | about your work.

Fra : Kim Schulz

Dato : 02-05-02 11:17

[snip]

> takker

jeg takkede vist lidt for hurtigt! Den godtager ikke mit password, og
når jeg så trykker på næste for at få det password den vil have, taster
dataene ind og trykker "send anmodning" får jeg :

Service unavailable
Sorry, requested service is temporarly unavailable.
Please, try again later.

skidt system!

--
Kim Schulz - Freelance Development | And in the heartbreak years
www.schulz.dk - En nørds bekendelser | that lie ahead, Be true to