Bios update ASUS A7V133
Fra : Jes Conradsen

Dato : 29-04-02 15:11

Hej NG

Hvordan opdaterer jeg nemmest min Bios på mit A7V133 rev 1.04 med 1001c
bios. Skal nok bruge LiveUpdate eller hvad ?
Hvordan fungerer det, er der nogen der har haft (bitre) erfaringer jeg kan
lære noget af ?

Cool Regards
Jes Conradsen

Fra : Steffen Møller Peder~

Dato : 29-04-02 16:06

Hej Jes

Du skal gå ind på http://download.asus.com.tw/mb_alllist.asp og finde en
flash og en ny bios til dit bundkort.Så starter du op i en promt og læser
manualen til flash'en og gør hvad der står.... vær' sikker på at du ikke
afbryder strømmen til computeren, mens du flash'er. Hvis du gør det,
ødelægger du bios'en og kan ikke starte bundkortet op igen. Hvis du flash'er
bios'en forkert koster det 400,- og få lavet en hotswaping.

Steffen
Hjælp til netværket www.s-p.dk

Fra : weed

Dato : 02-05-02 12:33

> [...]
> bios. Skal nok bruge LiveUpdate eller hvad ?
> Hvordan fungerer det, er der nogen der har haft (bitre) >erfaringer jeg

Du kan roligt bruge det liveupdate program der hører
med til bundkortet til at opdatere din bios, jeg har brugt det flittigt
siden maj måned sidste år uden problemer.