fejl efter print
Fra : Sm

Dato : 29-04-02 12:59

Jeg har en HP Deskjet 820 Cxi printer, når jeg har printet får jeg meddellelsen: Hpfvls09 der er opstået en fejl i programmet
..............Luk eller ignorer, derefter Hpfvls09 far medført felj i HPFVLS09.exe, Hpfvls09 lukkes, hvordan klarer jeg det.
Steen

Fra : Robin Hood

Dato : 29-04-02 14:23

prøv at afinstallere dine drivere til printeren
og download de nyeste fra www.hp.com

og se om ikke det hjælper

hilsen
Robin

Fra : Sm

Dato : 29-04-02 17:49

"Robin Hood" <hood@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3ccd493d$0$10913$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> prøv at afinstallere dine drivere til printeren
> og download de nyeste fra www.hp.com
>
> og se om ikke det hjælper
>
> hilsen
> Robin

det hjælper ikke

Fra : Anders H Lund

Dato : 30-04-02 05:50

"Sm" <xxxdsl562801@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> .............Luk eller ignorer, derefter Hpfvls09 far medført felj i
HPFVLS09.exe, Hpfvls09 lukkes, hvordan klarer jeg det.

Andre med dit problem hos HP:

http://forums.itrc.hp.com/cm/QuestionAnswer/1,,0x6ed29200caded5118ff40090279
cd0f9,00.html