Er der nogen som har erfaring med Quantum'~
Fra : cjt

Dato : 29-04-02 12:08

Hej!

Jeg har to HD liggende som er gået i stykker! De er købt brugte!

Den ene er fra IBM og de har jo en fin 3 års garanti (uden man behøver orig.
fakutra)

Er der nogen som har erfaring med Quantum's service (=garanti) på HD ???

Mange hilsner fra
Carsten

DK-2630 Taastrup
e-mail: cajuth@worldonline.dk

Fra : Devast8or

Dato : 29-04-02 13:21

Ja, jeg fik byttet en 6.4 GB Quantum Fireball på lidt under to uger. Det var
der ingen problemer i, og de havde også 3 års garanti. Men Quantum er blevet
solgt til Maxtor (hvis jeg husker rigtigt), så det er nok dem du skal prøve
hos. Held og lykke.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Bang

Dato : 30-04-02 20:43

On Mon, 29 Apr 2002 13:07:57 +0200, "cjt" <cajuth@worldonline.dk>
wrote:

> [...]
>fakutra)
>
>Er der nogen som har erfaring med Quantum's service (=garanti) på HD ???

På Maxtors side, kan man slå sin resterende garanti op. Maxtor er dem
der har overtaget Quantum.
Man kan på deres side også få et RMA-nummer og indsende harddisken til
ombytning.

Mvh
Benjamin