computer med egen vilje
Fra : /:nomis:\\

Dato : 29-04-02 11:55

Hej

Jeg ved ikke helt om dette er den rigtig gruppe men here goes:

jeg har flere gange oplevet hvordan min lille 'puter genstarte når jeg beder
den om at "Lukke computeren" mens at den andre gange kan finde på at starte
helt af sig selv. Jeg har kigget i Boot-menu i BIOS og slået alt hvad der
lugter af auto-boot fra og nu forbliver den vist nok også slukket men den
har det stadigvæk med at genstarte når den egentlig skulle slukke helt. Hvad
er der galt og hvordan skal jeg kigge for at løse problemet?

Mit system er en AMD Athlon 1Ghz på Asus A7V133-C (bios er dog A7V133 men
det er ikke noget jeg har gjort. Sådan var den da jeg købte boardet) med 256
Mb RAM og Asus V6600 GeForce 256. Det hele sidder i et Codegen-kabinet med
en 300W strømforsyning.

/Jesper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-04-02 12:39

"/:nomis:\" <jtm.andersen@get2net.dk> wrote in message
> har det stadigvæk med at genstarte når den egentlig skulle slukke helt.
Hvad
> er der galt og hvordan skal jeg kigge for at løse problemet?

- Cut en masse hardware -

Hvilket OS ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : /:nomis:\\

Dato : 29-04-02 17:42

Win98 SE

/Jesper

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-04-02 00:00

> Win98 SE

Kig lige i et par andre tråde og se hvordan der bliver citeret der ?

Fra : Andrew

Dato : 29-04-02 16:28

Det er garanteret fordi du i biosen har slået fgunktionen til med at den
autom. skal tænde når telefonen ringer. Har du modem?

Mvh Anders

--
"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

Fra : /:nomis:\\

Dato : 29-04-02 17:21

hejsa

nej, jeg har bredbånd (ADSL) og i bios er alt hvad auto-boot og halløj slået
fra.

Så jeg ved ikk'.. :(

/Jesper

Andrew <andvalen@post.tele.dk> skrev i news:aajopu$9kg$1@sunsite.dk