PHP vs JSP/Java
Fra : Christian Borchgrevi~

Dato : 29-04-02 09:36

Jeg har forsøkt å få et overblikk i denne problemstillinge. Hva er fordeler
ulemper når det er snakk om drifting av TUNGE systemer på serversiden? Jeg
leser noen steder at PHP som oftest egner seg best, men andre steder leser
jeg at ikke noe kan måle seg med JSP/Java løsning.

Mvh.

Christian

Fra : Allan E

Dato : 29-04-02 12:13

"Christian Borchgrevink-Lund" <borchgrevink@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> leser noen steder at PHP som oftest egner seg best, men andre steder leser
> jeg at ikke noe kan måle seg med JSP/Java løsning.

Der var en diskution for nogle måneder siden.
Du kan evt. se den via google groups.
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=lang_da|lang_en|lang_no|lang_sv&thr
eadm=9rj5fk%24gq2%241%40sunsite.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fhl%3Dda%26lr%3Dlang
_da%257Clang_en%257Clang_no%257Clang_sv%26selm%3D9rj5fk%2524gq2%25241%2540su
nsite.dk

Mvh
Allan E

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 29-04-02 12:17

Allan E skrev:

> [...]
_da%257Clang_en%257Clang_no%257Clang_sv%26selm%3D9rj5fk%2524gq2%25241%2540su

Husk at omkranse den slags adresser med større end og mindre end - så
bliver linjen ikke brudt:

--
Jonas Koch Bentzen

Fasdab - nu med ODBC!
http://understroem.dk/fasdab/

Fra : Allan E

Dato : 29-04-02 12:21

"Jonas Koch Bentzen" <ingen.emailadresse@eksempel.dk> wrote in message

> Husk at omkranse den slags adresser med større end og mindre end - så
> bliver linjen ikke brudt:

Det gjorde jeg faktisk også, men af en eller anden grund forsvandt de da jeg
sendte ??

Allan E

Fra : Regin Larsen

Dato : 29-04-02 16:28

Allan E wrote:
> Det gjorde jeg faktisk også, men af en eller anden grund forsvandt de da jeg
> sendte ??

Outlook Express er bare dejligt

--
mvh, Regin Larsen - http://opia.dk

Fra : Allan E

Dato : 29-04-02 12:19

> [...]
> leser noen steder at PHP som oftest egner seg best, men andre steder leser
> jeg at ikke noe kan måle seg med JSP/Java løsning.

Husk evt at du spørger i en PHP gruppe, og svarene her oftest vil være
vægtet for PHP. Du kan evt prøve at stille dit spørgsmål i
<dk.edb.programmering.java> også, for at få et mere nyanceret billede

Allan E

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 30-04-02 08:17

> Husk evt at du spørger i en PHP gruppe, og svarene her oftest vil være
> vægtet for PHP. Du kan evt prøve at stille dit spørgsmål i
> <dk.edb.programmering.java> også, for at få et mere nyanceret billede

Nææh, vil jeg ikke mene. Jeg foretrækker JSP/Java løsninger til mange opgaver.
Men PHP er hurtigere at udvikle i, men i de fleste tilfælde sværere at opdatere
;)

Så det afhænger af det :)

mvh
Johan