FWA-teknologi ?
Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 04-02-01 21:36

Hejsa

Jeg skal lave en fremlæggelse om FWA-teknologi... Hvor finder jeg noget?

På forhånd mange tak... sorry - hvis det ikke er den helt rigtige gruppe..
:/

--
Vinterhygge fra

Michael Michel Nielsen
Viborg - Denmark
e-mail: indy@indy.dk
icq: 3890577

- Krystere dør mange gange. - Helte kun een!

Fra : Jesper Jepsen

Dato : 04-02-01 23:11

Hey hey ved det ikke men har du noget om Satelit ?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-02-01 23:18

> Jeg skal lave en fremlæggelse om FWA-teknologi... Hvor finder jeg noget?

http://www.citi.columbia.edu/wireless/!citi_fw.htm

Ellers er google og whatis.com altid god...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855