Hjælpere privat.
Fra : birgit nielsen

Dato : 28-04-02 18:56

Hvor kan man købe hjælpere til at komme ned og igen op på 2. sal. Hvem
vil bære en gammel dame op og ned ad trapper. Vægt ca. 70 kg. Kan evt.
selv betale for hjælpen. København. Amager.
Ammitz

Fra : Viggo

Dato : 29-04-02 11:59

"birgit nielsen" <birgit@kj-offset.dk> wrote in message
[...]
I et enkelt tilfælde har jeg fået Falck til at gøre det. Jeg er abonnent.
Men hvis det er ret tit, tror jeg ikke, de gør det gratis.
Vh
Viggo