D-Link DES-1016D
Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 28-04-02 23:03

Der skulle vel ikke være nogen der kender til subj. ?
Er den stabil ?
Erfaringer / meninger modtages meget gerne.

--
Venlig hilsen Rasmus Christiansen

Fra : Jens

Dato : 29-04-02 12:10

"Rasmus Christiansen" <c971458@student.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> Der skulle vel ikke være nogen der kender til subj. ?

Det gør jeg!

> Er den stabil ?

Jeg har ingen problemer med de ca. 10-15 stykker jeg har kørende hos kunder.

> Erfaringer / meninger modtages meget gerne.

God stabil prisfornuftig switch. Ingen problemer konstateret.

Jens

Fra : Jesper

Dato : 29-04-02 14:45

"Jens" <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> wrote in message
> [...]
kunder.

> God stabil prisfornuftig switch. Ingen problemer konstateret.

Jeg har sat en del D-link hub og switches op rundt omkring og jeg har indtil
videre aldrig haft problemer.

mvh
Jesper