TDC ADSL vil være nede natten imellem 28. ~
Fra : Søren Blom

Dato : 28-04-02 20:02

For dem som ikke skulle have opdaget det, så kan man på tele.internet.info
læse nedenstående i aa8c7o$1uie$1@newsman.news.tele.dk er det vist nok,
ellers er teksten herunder.

"Der bliver opgraderet ADSL centraler i hele landet, d. 29/4-02, natten
mellem søndag og mandag kl. 00:00 - 06:00.

Dette kan betyde, at kunder ikke kan få forbindelse til Internettet via
Pro@ccess, NetExpress, Boomtown eller Tele Danmark Bredbånd|ADSL i
tidsrummet 00:00 til 06:00.
Vi beklager de gener dette kan medføre for vore kunder.

Venlig hilsen
TDC Internet kundeservice
/TOKO /Driftssupport"

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : reggol

Dato : 29-04-02 06:00

Søren Blom wrote:
> "Der bliver opgraderet ADSL centraler i hele landet, d. 29/4-02,
> natten mellem søndag og mandag kl. 00:00 - 06:00.

Nu er klokken 07:00 og det virker ikke endnu.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 29-04-02 06:20

On Mon, 29 Apr 2002 06:59:54 +0200, "reggol" <reggol@operamail.com>
wrote:

>Nu er klokken 07:00 og det virker ikke endnu.

Min log (på newsserveren) siger at 06:22:31 virkede det ikke gførste
gang, og igen 06:48:31, og sidste gang 06:53:48, ellers så er der
forbindelser med få minutters mellemrum der hele natten er timet out,
hvilket er ganske normalt.

--
news.milli.dk er nu åben for RO på tcp120,
det vil snart blive muligt at poste

Fra : reggol

Dato : 29-04-02 07:23

Ivar Madsen wrote:
> [...]
> Min log (på newsserveren) siger at 06:22:31 virkede det ikke gførste
> gang, og igen 06:48:31, og sidste gang 06:53:48, ellers så er der

På newsserveren ja, men jeg kan ikke oprette forbindelse via ADSL.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 29-04-02 08:04

"reggol" <reggol@operamail.com> skrev i en meddelelse
> På newsserveren ja, men jeg kan ikke oprette forbindelse via ADSL.

Hvad tror du Ivar forbinder til newsserveren igennem?

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Ivar Madsen

Dato : 29-04-02 17:43

On Mon, 29 Apr 2002 08:23:02 +0200, "reggol" <reggol@operamail.com>
wrote:

>På newsserveren ja, men jeg kan ikke oprette forbindelse via ADSL.

Tja, det jeg ser i loggen er at der hele natten har været liglig
trafik til min newsserver, og at den ikke har kunnet logge på de
server den henter fra på de nævnte klokkeslæt.
Min newsserver sider forøvigt på min ADSL,BB.

Fra : Per

Dato : 29-04-02 08:39

> Nu er klokken 07:00 og det virker ikke endnu.

Hos mig kunne jeg først få gang i forbindelsen efter kl 8.00
Per

Fra : Michael Nielsen

Dato : 29-04-02 10:17

> Hos mig kunne jeg først få gang i forbindelsen efter kl 8.00

Det er jo også TDC ikke :)

--
Michael

Fra : reggol

Dato : 29-04-02 11:10

Per wrote:
> "reggol" <reggol@operamail.com> skrev i en meddelelse

> Hos mig kunne jeg først få gang i forbindelsen efter kl 8.00
> Per

Forbindelsen skulle genstartes på centralen.