rep. af videokort
Fra : AK

Dato : 28-04-02 23:21

Jeg tror jeg har brændt en "dims" af på mit videokort Pinnacle DC10+.
Jeg satte en skærm til ud-stikket mens der var strøm på, og så lugtede
der brændt, og siden har udgangen ikke virket. På selve kortet kan man
også se at en "dims" (chip?) med følgende påtrykt "Analog devices.." er
boblet op og er blevet brun.

Er det noget man kan reparere, eller er jeg nødt til at købe et nyt kort
???? Kan jeg eventuelt få det ind under garantien????

Fra : Leony

Dato : 29-04-02 07:22

"AK" <Ak0606@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ???? Kan jeg eventuelt få det ind under garantien????

Det tror jeg ikke du skal regne med, men det kan forhandleren sikkert
fortælle dig mere om.
Hvis du vil have det på garanti, så skal du ikke sige noget om at du koblede
en skærm på, mens den var tændt.
Hos forhandleren kan du også få et overslag over hvor meget en rep vil
koste, hvis det kan lade sig gøre.
Husk at sige at du vil have at vide hvad rep koster, det kunne jo være det
var billigere at købe et nyt kort.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/