Printerproblemer
Fra : Ole Laursen

Dato : 28-04-02 15:12

Jeg har følgende problem vedrørende udprintning på en Epson Stylus C20 UX
tilsluttet med USB:
Printeren når enkelte gange at fuldføre printjobbet, men de fleste gange
bliver kun et varierende antal linier udprintet, og
printeren går så i stå. Printeren er afprøvet på en anden computer med et
godt resultat.

Computeren består af følgende hoveddele:
Matsonic MS- 8127C Socket A bundkort med VIA chipset (NB: VT8363,
SB:VT82C686A)
AMD Thunderbird 900 Mhz CPU
128 MB PC-133 SD-RAM
Daytona TNT2 M64 32 MB RAM AGP grafikkort
SB kompatibelt lydkort indbygget på bundkortet.

Windows ME OS

M.v.h.
Ole Laursen
Grenå

Fra : Jens Petersen

Dato : 28-04-02 19:42

On Sun, 28 Apr 2002 16:12:06 +0200, "Ole Laursen" <ole.lau@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>128 MB PC-133 SD-RAM
>Daytona TNT2 M64 32 MB RAM AGP grafikkort
>SB kompatibelt lydkort indbygget på bundkortet.

Jeg havde lignende problemer med både en Epson og en HP printer.

I bios er der et punkt der hedder noget i retning af Chip Performance
Speed eller System Performance, prøv at ændre den.

--
Jens

Anyone have any good uses for Dead Cats?