Køling af AMD XP1900+ CPU?
Fra : Knud Erik Jørgensen

Dato : 28-04-02 14:43

Hej derude.
Kan nogen oplyse hvad den ideelle arbejdstemperatur for en AMD XP1900+ CPU
bør være?

Mit system kører med for CPU ml. 47-49 grader celcius og for system ml.
28-30 grader celcius.
Er det OK?

v.h.
KEJ

Fra : Anders H Lund

Dato : 28-04-02 15:16

"Knud Erik Jørgensen" <k.e.joergensen@mail.dk> wrote in message
> Hej derude.
> Kan nogen oplyse hvad den ideelle arbejdstemperatur for en AMD XP1900+
CPU
> bør være?

Kender jeg desværre ikke...

> Mit system kører med for CPU ml. 47-49 grader celcius og for system ml.
> 28-30 grader celcius.
> Er det OK?

Det lyder meget fint! Det kan jeg ikke se at der er noget som kan tag skade
af.

/Anders

Fra : Sebastian

Dato : 28-04-02 15:21

> Mit system kører med for CPU ml. 47-49 grader celcius og for system ml.
> 28-30 grader celcius.
> Er det OK?

Det er bedre end OK.

--
Sebastian
http://testet.dk

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 28-04-02 18:34

> [...]
CPU
> bør være?
>
> Mit system kører med for CPU ml. 47-49 grader celcius og for system ml.

Tommelfingerreglen er: Så længe det er stabilt, betyder temp ingenting. :)