Epox 8k3a
Fra : Peter Hansen

Dato : 28-04-02 14:02

Nogen som ved om der er sensorere på dette bundkort, og hvis der er hvordan
slår man dem til?

Har nemlig selv samlet bundkortet!

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 29-04-02 15:15

"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev
> Nogen som ved om der er sensorere på dette bundkort, og hvis der er
hvordan
> slår man dem til?

Det er der da!! De skal ikke slåes til, de burde virke! (går ud fra du mener
temperatur sensorer!)
Du skal bruge f.eks. MotherBoard Monitor til at aflæse temperaturen!! (kan
hentes her http://users.pandora.be/ovan/MBM5107.EXE)

> Har nemlig selv samlet bundkortet!

Har du selv samlet det? Flot! Vidste ikke man kunne købe bundkort som
samlesæt ;)

mvh
Anders Lorentzen

Fra : Peter Hansen

Dato : 28-04-02 16:58

Hehe

Det var nu ikke derfor jeg skrev at jeg selv havde samlet det, det var bare
for at høre om der var noget man skulle gøre med nogle sensorere derpå, har
nemlig ikke samlet før!