Hjemmeside om syning
Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 28-04-02 12:29

Hej
Dette er ikke reklame da siden overhovedet ikke findes. Jeg vil bare spørge
om der var nogen der kunne være interesseret i en side om syning hvor man
evt kunne uddele råd og vejledning til hinanden og sælge diverse ting og
rester???
VH LKP

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 28-04-02 20:26

Du kan lige maile mig, når du har lavet den, så vil jeg da tilføje den inde
på hobbylink.dk
Alle hobbysider er velkomne.
mail mig på link@hobbylink.dk eller brug tilmeldings formularen på siden.
Leo Vaeversted
http://www.hobbylink.dk

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 28-04-02 21:13

Tusind tak det vil jeg da gøre!
VH LKP

Leo Vaeversted <leo@venlig.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aahi8l$223$1@sunsite.dk...

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 29-04-02 21:12

Hej så er siden færdig så du kan sætte et link til den på din side. Den
hedder:
http://www.geocities.com/trinita_83/