Hvor meget er min pc værd ?
Fra : MICHAEL UNGERMAND

Dato : 28-04-02 12:16

Hej.
Jeg står og skal sælge min pc. Men hvor meget kan jeg ca få for den ?
Den er et år gammel og består af følgende:

Motherboard : DFI AK75-EC Socket A m.ATA100

Grafikkort : Palit Daytona Ge-Force 2 Pro med 64 DDR

Processor : AMD Duron 800 MHZ

Harddisk : Mærke ukendt. 40 GB

RAM : 448 RAM

Lydkort : Et billigt 150 kr's

CD-ROM : Mærke ukendt. 50 x

CD-ROM brænder : Hewlett 4 x

Strøm : 300 V

Tastatur og mus følger med.

Slærmen følger ikke med.

Michael

Fra : [5000] Bo

Dato : 28-04-02 12:20

"> Hej.
> Jeg står og skal sælge min pc. Men hvor meget kan jeg ca få for den ?

[snip]

Prøv i news:dk.marked.privat.edb - det er nok den rigtige gruppe at spørge
i..

Mvh Bo

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 28-04-02 13:27

"MICHAEL UNGERMAND" <skatermann@get2net.dk> wrote in message
> Strøm : 300 V

Strøm har enheden Ampere[A] og spænding har enheden Volt[V]. Det du ønsker
at opgive er noget helt 3. nemlig effekten. Effekten angives i
Watt[W]....Ovenstående linje kan næsten ikke blive mere forkert

Du mener vel noget med:
Strømforsyningens størrelse: 300 [W]

sorry, kunne ikke lige lade være

MVH
Thomas den kritiske

Fra : Casper Bang

Dato : 28-04-02 13:20

det er lidt svært at sige... men en 3-4 tusind vil jeg tro...

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 28-04-02 13:31

Jeg tror nok jeg ville give 2600-2900 for den, afhægigt af hvilket kabinet,
strømforsyning og hvilke ram det drejer sig om.

Mvh.

Jean