Jubii,- Kim Wilde har født 6 killinger
Fra : Birgitte

Dato : 28-04-02 08:04

Hej alle
Vil lige dele denne begivenhed med Jer alle
Kim Wilde vores NFO hun har her til morgen født 6 killinger
1 han- rød makreltabby
1 hun- creme blotchedtabby
1 hun- blå-hvid- blotchedtabby
1 han- brun-hvid blottchedtabby
1 hun brun blotchedtabby
1 hun brun blotshedtabby
Alle kan være med hvidplethed
Både missemor og bebser har det fint. Fødslen varede 1 time og 50 minuter,
så nu ligger alle og sover en velfortjent søvn.
Datoen bliver for hos nem at huske, de er nemlig født på vores ene datters
20 års fødselsdag
Billeder kommer imorgen.
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-04-02 08:12

Hej Birgitte

STORT tiillykke både til dig og missemor!
Glæder mig til at se billeder af de skønne killinger!

mvh Eva

Birgitte <birgitte@truetrust.dk> skrev i en news:aag6sj$sb9$1@sunsite.dk...

Fra : Birgitte

Dato : 28-04-02 08:11

En lille rettelse
"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
> Vil lige dele denne begivenhed med Jer alle
> Kim Wilde vores NFO hun har her til morgen født 6 killinger
> [...]

Den sidste brun blotchedtabby er en han

> [...]
> så nu ligger alle og sover en velfortjent søvn.
> Datoen bliver for hos nem at huske, de er nemlig født på vores ene datters

Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 28-04-02 08:26

Ihhh stort tillykke.... jeg glæde rmig vildt til at se billederne!!! *S*

KH Mette

Fra : marianne hellemose

Dato : 28-04-02 08:56

Stort tillykke fra Tortie og hendes 6 killinger
og mig selvfølgelig

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@mail.dk

Fra : Inger Kaya

Dato : 28-04-02 09:01

Hej Birgitte !

Også et stort tillykke herfra. Nus missemor lidt fra os. Glæder os meget til
at se billeder af de små.

/ Trold, Tinka og Inger

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 28-04-02 09:37

Hej Birgitte

Mange teløkker med Kim Wildes små pus *S*
Og jeg glæder mig også meget til at se billeder
Nus til hele truetrustbanden.

Og lige et tillykke til din datter også *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Grit Wessel

Dato : 28-04-02 10:18

> 1 han- rød makreltabby
> 1 hun- creme blotchedtabby
> 1 hun- blå-hvid- blotchedtabby
> 1 han- brun-hvid blottchedtabby
> 1 hun brun blotchedtabby
> 1 hun brun blotshedtabby

Hej Birgitte

TILLYKKE med killingerne, 6 killinger på under to timer! Havde Kim Wilde
noget hun skulle nå?

Men nu vil jeg også være lidt kontrær: Der passer vist ikke helt med
blå-hvid tabby og brun tabby (sort tabby) på hunnerne. De må vist være
hanner eller tortie?

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Birgitte

Dato : 28-04-02 11:57

Fra : Birgitte

Dato : 28-04-02 11:59

Hej Gritt
Jamen Journey som er far er jo Rød blotchedtabby men hvid (hvidplethed)
Så kan det da godt lade sig gøre, kan det ikke ??
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-04-02 12:16

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev...
> Hej Gritt
> Jamen Journey som er far er jo Rød blotchedtabby men hvid (hvidplethed)
> Så kan det da godt lade sig gøre, kan det ikke ??

Nope - for røde/creme hanner vil *altid* give tortie hunkillinger - kun hvis
de parres med en tortie hunkat, kan der komme ensfarvede røde/creme
hunner... Dvs. at de blå/hvide og sorttabby hunkillinger nødvendigvis må
være enten hanner eller hhv. blåtortie/hvid og sorttortietabby - du må i
gang med at checke bagdele og trædepuder

Mvh. Camilla

Fra : Birgitte

Dato : 28-04-02 13:55

Hej Camilla
Kim Wilde er jo sorttortie spottet og Journey er rød blotchedtabby hvid.
Nu har jeg tjækket igen, og der er :
1 creme mak.tabby hun
1 rød mak.tabby han
1 blåtortie - med/uden (hvid)
1 brun blotchedtabby han
1 brunblotchedtabby han (hvid)
1 brun mak.tabby hun, kan simpelthen ikke finde det røde ???? alle
trædepuder er mørke.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Kate

Dato : 28-04-02 11:56

Tillykke til Kim Wilde.

Sikke en masse billder vi snart skal se Både fra jer og fra
Marianne

Kate

Fra : Helle Andersen

Dato : 28-04-02 12:13

Tillykke med de små ny

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Christina K

Dato : 28-04-02 15:55

Hej Birgitte og resten af True Trust

Tillykke med familieforøgelsen, glad for at høre at alle har det godt!

Missehilsener Christina

Fra : Trine Piltoft

Dato : 28-04-02 17:58

Hej Birgitte!

Tillykke med killingerne - uanset farve/køn ;0)

Hilsen Trine P. - der sukker gevaldigt af misundelse over alle de
killinger der bliver født i øjeblikket......

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Birgitte

Dato : 28-04-02 18:15

Hej Trine
Det skal nok blive din tur så er det os andre der kan sidde og savle
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 28-04-02 19:52

> Det skal nok blive din tur så er det os andre der kan sidde og
> savle

Hold jer bare klar med hagesmækkerne - for sådan nogle
orientalerkillinger i 3 ugers alderen der ligner små grimlings er slet
ikke til at stå for :0)

Hilsen Trine

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 28-04-02 18:25

"Trine Piltoft" <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> wrote in message

> Hej Birgitte!
>
> Tillykke med killingerne - uanset farve/køn ;0)
>
> Hilsen Trine P. - der sukker gevaldigt af misundelse over alle de
> killinger der bliver født i øjeblikket......

Ja, Trine, hvad med at komme i gang med at lave nogle søde små
orientalere til os? *G* - Det er nu du skal i gang hvis vi skal ha' dem
til efteråret

Hilsen
Lisbeth
- der vil ha FLEEEERE killinger/katte...
--
http://cutiecats.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 28-04-02 19:42

> Ja, Trine, hvad med at komme i gang med at lave nogle søde små
> orientalere til os? *G* - Det er nu du skal i gang hvis vi skal ha'
> dem
> til efteråret

Tålmodighed er en dyd ved du nok Lisbeth :0) (det er ihvertfald det
jeg forsøger at fortælle mig selv, mens jeg her sidder og savler over
killinger.......)
Jeg håber på at få parret Flamme i sommerferien, men så går der jo
altså liiiiiige et stykke tid inden de bliver født og er salgsklare,
men du må jo sige til når det er ved tiden for jer at få en ny
killing, så skal jeg da gerne tjekke markedet for killinger i rigtig
farve og køn :0)

Hilsen Trine P.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-04-02 12:22

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Hej alle
> Vil lige dele denne begivenhed med Jer alle
> Kim Wilde vores NFO hun har her til morgen født 6 killinger

Tillykke med de små mivere glæder mig allerede til at se billeder..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa