Ammehoppe søges
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 28-04-02 06:53

Hej
Er her slet ikke nogen der har en hoppe der lige har født, og som kan lånes
til et lille nyfødt føl, der mistede sin mor ved fødslen.
Hjælp det lille føl, hvis I kan.

Mange hilsner
Alice

Fra : Tanja Bromley

Dato : 28-04-02 08:25

"Alice Trauelsen" <alice.trauelsen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
lånes
> til et lille nyfødt føl, der mistede sin mor ved fødslen.

Desværre Men prøv at poste det inde på www.heste-nettet.dk - der er
flere brugere en NG.

Jeg håber det lykkes !!

Mvh. Tanja

Fra : Anet

Dato : 28-04-02 13:53

Hvorfor flasker I ikke bare føllet op. Det kan sagtens lade sig gøre hvis
man prøver. Jeg har været med til det en gang da hoppen døde af indre
blødninger og det føl blev både stort og flot. Vi lod senere føllet gå
sammen med de andre hopper og deres føl og det gik godt.

hilsen

Anet

Fra : Heidi Falch

Dato : 29-04-02 15:37

Anet <anet49@hotmail.com> skrev:
> [...]
> blødninger og det føl blev både stort og flot. Vi lod senere føllet gå
> sammen med de andre hopper og deres føl og det gik godt.

Jeg har også været med til at flaske et føl op, og hun har det ganske
glimrende nu

Følmælk (eller måske hoppemælk kan - i hvertfald hos os - købes
hos Foderstoffen.

--
Knus,

Trolden