Hvilken USB-hub?
Fra : RacerNiels

Dato : 27-04-02 22:50

Hej,

Der kommer jo 1000 gode forslag til cpu, bundkort og køler.. så mange at
folk er trætte af at svare på dem, men hvad så med det her spørgsmål??

Jeg har efterhånden en del USB-dele og jeg har tænkt mig at anskaffe en hub,
men jeg er i tvivl om hvilken en det skal være.
Som jeg ser det er der tre muligheder

http://www.allnet.de/cgi-bin/produkte.cgi/&printText?allnet_pn=ALL1204&katnr
=11
http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=12577
http://www.aten.com.tw/aten%20uh-134.htm

Det behøver nødvendigs ikke være lige de mærker - det er mere typen jeg
tænker på.
Jeg hælder mest til den øverste fra Allnet der kan ligge på skrivebordet da
jeg også har en USB DiskOnKey.
Mit bundkort er et Soltek SL75-DRV2, så jeg ved ikke engang om der er
muighed for intern tilslutning.

Gode råd modtages gerne.

Niels

Fra : Eksemus

Dato : 28-04-02 01:01

> [...]
> skrivebordet da jeg også har en USB DiskOnKey.
> Mit bundkort er et Soltek SL75-DRV2, så jeg ved ikke engang om der er

Hej Niels

Personligt ville jeg også foretrække den løse version, men det kommer
selvfølgelig an på, hvilke produkter du skal tilslutte.
Jeg har selv to ekstra USB porte i, der sidder som et indstikskort, og det
er smart når det er en scanner og en cradle til min Ipaq jeg har
installeret, men var det noget jeg ofte skulle sætte i/tage ud, så vil en
"bordmodel" være klart at foretrække, da man ikke skal om bag PC'en ret
ofte, før man er godt træt af at man valgte et indstikskort!

Hilsen
Eksemus