debianknas.
Fra : Claus Larsen

Dato : 27-04-02 15:48

Jeg forsøger at sætte en debian op og det er jo unægteligt ikke så nemt. Det
ser ud til at jeg har en række problemer. Det første jeg gerne ville er at
sætte en xserver op. Men jeg får denne besked:
Unable to communicate with xserver.
The /ect/x11/xf86config file was not created.
x11transSocketUNIXconnect: Can`t connect: errno = 111

Jeg har sikkert sat nogle forkerte indstillinger op men hvordan kommer jeg
videre med det?

Jeg er heller ikke sikker på at jeg er på nettet men det må komme senere.

Hilsen Claus.

Fra : Bo Simonsen

Dato : 27-04-02 23:43

On Sat, 27 Apr 2002 16:47:33 +0200, Claus Larsen wrote:

> [...]
> communicate with xserver.
> The /ect/x11/xf86config file was not created. x11transSocketUNIXconnect:

Hvilken Debian taler vi om stable (potato), testing (woody) eller
unstable (sid)?

/Bo

Fra : Claus Larsen

Dato : 28-04-02 11:31

"Bo Simonsen" <paltas@geekworld.dk> skrev i en meddelelse
> On Sat, 27 Apr 2002 16:47:33 +0200, Claus Larsen wrote:
> Hvilken Debian taler vi om stable (potato), testing (woody) eller
> unstable (sid)?

potato 2.2.6

hilsen claus

Fra : Bo Simonsen

Dato : 29-04-02 16:06

On Sun, 28 Apr 2002 12:30:45 +0200, Claus Larsen wrote:

> "Bo Simonsen" <paltas@geekworld.dk> skrev i en meddelelse

Prøv at opgrader til Woody (kik i debianguiden
(http://www.debianguiden.dk)).

/Bo

Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 29-04-02 16:55

Bo Simonsen wrote:

> Prøv at opgrader til Woody (kik i debianguiden
> (http://www.debianguiden.dk)).

der er sket det glædelige at jeg i mellemtiden har fået systemet på
nettet! Jeg kører nu lynx, i rent tekst

Jeg havde instaleret for mange drivere. Egentlig er jeg temmelig glad
for at køre i tekst, for at lære det forståes.
Men jeg vil da gerne have ihvertfald lidt "x" på:)

Jeg prøver at opgradere til woody.

Hilsen Claus Larsen.