hvordan kan jeg trigger Session_OnEnd uden~
Fra : Thomas Nielsen

Dato : 27-04-02 19:56

Hejsa,

Jeg sidder med et lille problem. Jeg skal skrive til en DB når en sesssion
afsluttes, men hertil skal jeg også bruge variabler fra session objektet.

I min logout procedure kalder jeg session.abandon, hvilket godt nok trigger
session_onend, men så er data'et der var gemt i objektet væk.

Hvordan kan jeg trigger denne sub og bibeholde variablerne, indtil OnEnd er
fulført ?

Mvh,

Thomas

Fra : F.Larsen

Dato : 27-04-02 22:11

"Thomas Nielsen" <nospm_loftager@nielsen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> session_onend, men så er data'et der var gemt i objektet væk.
>
> Hvordan kan jeg trigger denne sub og bibeholde variablerne, indtil OnEnd

kopier dem over i lokale variable ?

--
Flemming
Støjdæmp din PC: http://hjem.get2net.dk/Quake2/AlphaPal8045T/index.htm