besvarelser
Fra : h.o.t

Dato : 27-04-02 18:40

Nu har jeg efterhånden både set og selv været ud for, at når man spørg om
gode steder at fiske, eller om nye steder, hvor man ikke har været før, så
får man typisk disse her svar:

Søg på google
prøv no.fritid.fiske
prøv se.fritid.fiske.

Det undrer mig meget, at der er nogle i gruppen, der gider bruge tid, på at
komme med den slags indlæg......Kan vide om de er lige så hjælpsomme, når de
er ude at fiske, får jeg har endnu ikke selv mødt en, som ikke havde lyst
til at komme med nogle gode råd, hvis jeg er ude og fiske et sted, som jeg
ikke kender....Modsat kunne jeg aldrig selv finde på, at svare en nybegynder
med, at han kan da gå hjem, og læse lidt mere om fiskning.........

Moralen i dette her indlæg er, at hvis folk ikke kan komme med gode
hjælpsomme råd, så lad dog vær med at skriv noget overhovedet........

Henrik

Fra : Peter Schrøder

Dato : 27-04-02 19:48

"h.o.t" skrev
> Moralen i dette her indlæg er, at hvis folk ikke kan komme med gode
> hjælpsomme råd, så lad dog vær med at skriv noget overhovedet........

Problemet er nok nærmere, at de "gode" steder ikke sådan
lige lader sig beskrive. Når man møder folk på stedet
foregår ret meget af "hjælpningen" jo med pegefingeren...
"Derfra og dertil" "Den flue er fin når vandet er sådan og sådan" osv.

Men du har ret: Der er ingen grund til at være flabet.

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
Replace AT with @ to reply

Fra : E.D.

Dato : 28-04-02 10:37

Hejsa.

Så kunne denne side jo være til en MEGET stor hjælp, den er dog kun for
Viborg Amt.
http://gis.vibamt.dk/arealinfo/ai_indsgn.asp

Man kunne jo så vedhæfte et billede af stedet med en beskrivelse af hvordan
man finder derhen.
Har også søgt lidt på andre Amters hjemmeside og fundet disse links, skulle
dit amt ikke være her så prøv at søge på deres hjemmeside
Det er faktisk ret nemt

Ringkøbing Amt:
http://gis.ringamt.dk/

Ribe Amt:
http://www.gis.ribeamt.dk/

Nordjyllands Amt:
http://www.gis.nja.dk/

Århus Amt:
http://www.gis.aaa.dk/

Vejle Amt:
http://gis.vejleamt.dk/ArealInfo/AI_Map.asp

Håber at i/vi kan bruge dette til noget, om ikke andet så at hjælpe hinanden

Mvh. E-D.

Knæk og Bræk.