Dekryptere filer i Win2k
Fra : Gregers Petersen

Dato : 27-04-02 16:39

Hejsa.

Efter en reinstallation af Win2k, er alle mapper markeret med "krypter
indhold" lukket område for mig

Er der en eller måde hvorpå jeg kan åbne dem igen?

--
MvH

Gregers Petersen
http://disclaimer.gpweb.dk

Fra : Gregers Petersen

Dato : 27-04-02 17:06

"Gregers Petersen" <usenet@fjern-dette-gpweb.dk> skrev i en meddelelse
> Efter en reinstallation af Win2k, er alle mapper markeret med "krypter
> indhold" lukket område for mig
>
> Er der en eller måde hvorpå jeg kan åbne dem igen?

De skal siges at jeg har en kopi af den tidligere mappe Documents and
Settings, hvis det skulle kunne gøre en forskel noget..

--
MvH

Gregers Petersen

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 27-04-02 18:29

Gregers Petersen skrev:

> De skal siges at jeg har en kopi af den tidligere mappe Documents and
> Settings, hvis det skulle kunne gøre en forskel noget..

Ja, hvis du har eksporteret de private certifikater dertil.
--
Fix Outlook Express 5.*:

Fra : Gregers Petersen

Dato : 27-04-02 18:39

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i en meddelelse
> Ja, hvis du har eksporteret de private certifikater dertil.

Problemet er at jeg havde glemt at nogle af mine filer på min D-partition
var krypteret.
Så jeg har ikke eksporteret dem.

Så spørgsmålet er om dette kan gøres efter at jeg har formateret
c-partitionen.
Jeg har som sagt en kopi af "documents and settings" og "Winnt"

--
MvH

Gregers Petersen

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 27-04-02 18:28

Gregers Petersen skrev:

> Efter en reinstallation af Win2k, er alle mapper markeret med
> "krypter indhold" lukket område for mig

> Er der en eller måde hvorpå jeg kan åbne dem igen?

Aner det ikke, jeg har ikke været ude for problemet selv, du kan sik-
kert finde noget brugbart information ved at følge links fra denne
side: