IE 6.0 i Aldi PC - ALT skal f.... definere~
Fra : Per Vinther

Dato : 27-04-02 16:13

Har andre som jeg et allerhelvedes bøvl med Explorer 6.0.2600.0000 som
lå på den PC, som Aldi nylig udbød ?
Omtrent ingen sider vises korrekt, og man får en fejlmeddelelse om,
at den og den funktion ikke er defineret.
Er vi ovre i Script-editering, som jeg lægmand ikke ved en k... om ?
Hvor ligger svaret ?
Per.
Giv mig en Explorer, hvor man kan eksplorere, og ikke eksplodere - af
raseri.

Fra : Arcana

Dato : 27-04-02 16:41

"Per Vinther" <per.vc@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Har andre som jeg et allerhelvedes bøvl med Explorer 6.0.2600.0000 som
> lå på den PC, som Aldi nylig udbød ?
> Omtrent ingen sider vises korrekt, og man får en fejlmeddelelse om,
> at den og den funktion ikke er defineret.

Hvis jeg købte sådan en præ-installeret PC (hvilket er meget usandsynligt)
ville jeg som det allerførste FDISK'e harddisken og installere styresystemet
fra bunden af. Så er du ude over de problemer.

Desuden har jeg selv haft en del bøvl med MSIE 6, og har derfor
"nedgraderet" til 5'eren, som kører stabilt og uden problemer (på Win2000
Pro).

arc@na

Fra : Madsen

Dato : 27-04-02 16:58

Arcana skrev:

> [...]
> usandsynligt) ville jeg som det allerførste FDISK'e harddisken og
> installere styresystemet fra bunden af. Så er du ude over de

Problemet er at mange af de her præ-installerede maskiner ofte ikke
leveres med en original Windows-cd, men jeg er helt enig.

Når alt er installeret og det kører som man gerne vil have det så kan
man evt. lave et image af installationen ud på nogle cd'er og så bruge
den medfølgende såkaldte resque-cd til freesbee.

Madsen.