Haster Amme hoppe søges straks
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 27-04-02 14:42

Hej
Jeg har hørt at en mand søger en amme hoppe til sit føl. Moderen til føllet
døde kort efter fødslen. Det er på Fyn. Har du en hoppe der lige har født,
måske mistet sit føl, så lad mig høre fra dig. Du kan ringe til mig på 51 32
81 13

Mange hilsner
Farmor Alice

Fra : Mette Elsborg

Dato : 29-04-02 15:58

Hej Alice!

Det var da en kedelig en.

På hestens værn er den noget der hedder Ammeordning, de henviser til at
ringe til Landbohøjskolen tlf. 3528 2862
Nørlund Hestehospital tlf. 8684 7811

Derudover er der en opslagstavle hvor man kan efterlyse mor-hoppe.

Håber det (forhåbentlig er det allerede) lykkedes.

Med venlig hilsen
Mette