Underlig faktura fra TelecomNet/Net4you
Fra : lillekurt

Dato : 27-04-02 14:53

Ved siden af den almindelig automatisk PBSfakturering har jeg i torsdags
modtaget et brev fra Telecomnet, hvor der bare står at jeg skal betale et
større beløb til konto xxxxx. Intet om hvorfor eller om hvad det skulle
dække. Man henvises til et tlfnr, som konstant er i ventekø.
Har andre fået sådan et brev???

Fra : MFO

Dato : 27-04-02 19:39

[snip]
"lillekurt" <NOSPAMlillekurt@grin.dk> wrote in message
> [...]
> større beløb til konto xxxxx. Intet om hvorfor eller om hvad det skulle
> dække. Man henvises til et tlfnr, som konstant er i ventekø.
[snap]

Jeg har også modtaget sådan en opkrævning. Jeg har skrifteligt afvist at
betale, da jeg ifølge mine kontoudskrifter fra PBS og banken ikke skylder
firmaet penge.
Michael