ang. ping igen :)
Fra : kenneth sehested

Dato : 27-04-02 13:08

vedkommende jeg pinger er en server som jeg altid har pinget med
omkrin30-40stk
+ en kammarat som ikk bor langt væk og burde osse pinge ham med omkring
30-40stkèr

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 27-04-02 13:37

Kan du give lidt mere baggrund for problemet ?? Hvorfor er det skidt at din
pingtid for denne server ligger på 60ms ? Pingtider over internettet er alt
andet end stabile - der er mange ting der spiller ind på de svartider du får
når du pinger - ændringerne skyldes næppe dit eget udstyr hvis der ikke er
ændret i det..

Fra : Arne

Dato : 28-04-02 08:53

Har din kammerat også ADSL eller bruger han ISDN - desuden er der forskel på
de forskellige
ADSL implementeringer - som giver forskelle i responstiderne.

Er tiden en ren "ping" tid eller snakker du om f.eks svartiden i RTCW ?

Eivind