Vedr. Helix
Fra : Torben Sinding Pouls~

Dato : 04-02-01 16:11

Hej alle
Jeg skal til at lære at tegne i Helix og kender desværre ikke noget til
dette CAD program. Derfor vil jeg gerne i dialog med nogle der har viden på
dette felt....evt. forslag til indlæring manualer m.m.
Hilsen
Torben.

Fra : Karsten

Dato : 04-02-01 20:30

In article <9ief6.191$Bu5.4586@news.get2net.dk>, t_s_p@get2net.dk
says...
> [...]
> dette CAD program. Derfor vil jeg gerne i dialog med nogle der har viden på
> dette felt....evt. forslag til indlæring manualer m.m.

Hej Torben

Hvis ikke du i dit nuværende job er tvunget til at bruge tid på Helix,
vil jeg foreslå dig ikke at bruge ressurser på dette idet udviklingen af
Helix blev standset medio 2000. Med andre ord skifter virksomheder der
har dette system over til andre.

mvh Karsten

Fra : Jan Østergård

Dato : 10-02-01 23:16

Hej Torben.

Hvis du stadig står og mangler hjælp til Helix, kan jeg måske hjælpe dig,
hvis du har nogle problemmer. Jeg kender lidt til Helix.

Mvh
Jan Ø