Vejrkort
Fra : Lars Helboe

Dato : 26-04-02 22:31

Jeg er blevet bekendt med, at der findes et program man kan downloade, så
man bliver istand til at modtage vejrkort fra sin kortbølgeradio.

Kender I programmet - og ved hvorfra det kan downloades?

Lars

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 26-04-02 23:43

Hej Lars!

Programmet hedder JVCOMM, og kan - sjovt nok - downloades fra www.jvcomm.de

Det kræver lidt træning at bruge - håber du finder ud af det.. Ellers må du
spørge her i gruppen...

/Lasse

Fra : Lars Helboe

Dato : 26-04-02 23:56

Hej Lasse

Jeg bukker og takker, men vil nok vente til i morgen med at prøve
det....Gaaaaaabbb

Lars

Fra : Lars Bonde

Dato : 27-04-02 11:53

vær lige opmærksom på at det skal være en SSB readio.

Fra : Peter

Dato : 27-04-02 16:17

"Lars Bonde" <hejlachris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> vær lige opmærksom på at det skal være en SSB readio.
>

> "Lars Helboe" <loga@os.dk> skrev i en meddelelse

Her er en side med lidt af det hele.
Modtagelse af vejrkort (FAX) og satelitbilleder m.m.
http://www.hffax.de/

Mvh., Peter