digital kamera/webcam
Fra : MaRk

Dato : 26-04-02 19:56

Hey

Jeg har set lidt på et digital kamera/web cam. Det koster 299,- (ligner de
knap så dyre kamera'er) Det har 100,000 pixels 2 mb hukommelse og usb
tilslutning. Er det godt?? Altså set til prisen, kan de give nogenlunde
billeder???

--
Hilzner
MaRk

Fra : [4690] Claus Smith

Dato : 27-04-02 01:24

Du skal nok ikke forvente det store kvalitetsbillede med den opløsning.

Omregnet til mit Olympus som er på 2,1 mio. pixels som så kan lave billeder
i 20x30, så skal du nok ikke vente at dit kan bruges til mere end web-cam.

Claus

Fra : Villy Jensen

Dato : 27-04-02 08:15

> [...]
> knap så dyre kamera'er) Det har 100,000 pixels 2 mb hukommelse og usb
> tilslutning. Er det godt?? Altså set til prisen, kan de give nogenlunde

Gæt selv:
1) 100,000 pixels svarer (nogenlunde) til 320x240
2) man kan få anvendelige billeder ud af et 640x480 kamera
3) de billigste kameraer kan kun fange still-billeder i 320x240

(=glem det.)

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy